Egy nagyon nehéz versenyen vagyunk túl, amit nemcsak a technikás és egyben gyors szakaszok miatt volt nehéz teljesíteni számunkra, hanem a kéz sérülésem miatt is, ami sajnos nem gyógyult meg száz százalékosan a Győr Rally-ra.
A Mecsek Rallyn beszerzett kéz törésem nehezebben gyógyul, mint ahogy gondoltam és sajnos tesztelni sem tudtam a verseny előtt a motorvezérlő hibája miatt. Nem tudtam kipróbálni a kezemet igazi versenyautós terheléssel, ezért a szombati napon csak tapogatóztam, teszteltem a kezemet és a Mitsubishit.
Nagyon meglátszott a három hónap kihagyás a teljesítményemen, de aztán vasárnap már sokkal jobb tempót tudtam menni, sokkal jobban éreztem magam a kocsiban.
Bár a kezem kicsit bedagadt az erőltetéstől, mégis egyre jobb időket sikerült autóztunk. Elérhető közelségbe került a P14 kategória 2., és az ORC abszolút 3. helye is.
Sajnos a technika most nem úgy akarta és az utolsó előtti gyorsaságin a motor megadta magát, kiállni kényszerültünk.
Ennek ellenére pozitívak vagyunk, mert a vasárnapi tempónk már biztató volt.
Várjuk a Zemplén Rallyt! Ott tovább gyorsulunk!
Partnereink: Artifex J+J Kft, P.O.P Sales., OTYS Építő Kft., Mihidra Kft., ML-LOG Kft., Konfrit Kft., JNS Hungária Kft.,LEL Kft., North Force Hungary Kft., Közmű-Alagút Zrt., ILKA Trans Kft., Good Safety Kft., Dopi Cigi Bt., CSŐ-KÖTŐ Kft., Robinwork Kft., SZAKI TRANSZ Kft., VOLVID Zrt., VRGprofil Kft., ÉRDI TEAM Kft., GTT-Logistic Solution Kft., BB-Logistic Solution Kft., De-Ro-Tech Kft., Camela Plusz Kft., JB Controll Kft., versenyolaj.hu, versenyfelni.hu.
Fotó: Hajóka SportFotó
– Hajósi Miklós –