Manapság, amikor lassan már az óvodások is össze tudnak állítani egy weboldalt, sokan ennek megfelelő komolysággal vágnak bele sajátjuk megtervezésébe. Igen, valóban könnyű összetákolni valamilyen honlapot, de pénztermelő, marketingfókusszal rendelkezőt már annál nehezebb.
A jó hír, hogy a weboldal fejlesztés kiszervezhető, megbízhatod például a 7Blog online marketing ügynökséget. Vajon mikor érdemes szakértők segítségét igénybe venni, mit nyerhetsz általa, mi is pontosan a szerepe a céges weboldalnak? Ezekre igyekszünk válaszolni egy cikk erejéig.
A profi, üzleti szemléletű oldal elad?
Joggal teheted fel a kérdést, viszont ezt nem úgy kell érteni, hogy nem csinálunk semmit, csak összeállítunk egy küllemre tetszetős weboldalt, és máris özönlenek az ügyfelek. Nem mindegy az, hogy miként tervezzük meg, milyen funkciókat várunk el tőle és építünk be, amelyek révén képes lesz bevételt termelni.
Vállalkozástól, üzleti modelltől függően több célja is lehet a honlapnak, egyrészt gyűjthetünk általa feliratkozókat, azaz érdeklődőket, akikből megfelelő marketingfolyamatok révén vásárlók, ügyfelek válhatnak. Direkt értékesítés is történhet az oldalon, ha konkrétan ott bonyolítjuk le a fizetési procedúrát egy űrlap segítségével.
A pénztermelés több módon is megvalósulhat, készíthetünk fizetős blogcikkeket, oktatóanyagokat, elhelyezhetünk reklámokat, ha például online magazinunk van. A lényeg, hogy a saját szolgáltatásunkat, termékünket, vagy épp más cég portékáját (ha partnerprogramot választunk) népszerűsítsük.
Mindez egyszerűnek hangzik, de mégsem az, hiszen komoly stratégia, alapos tervezés áll egy kiválóan működő, üzleti szemléletű gépezet mögött. Amit nagy eséllyel egy laikus nem tud megugrani, éppen ezért fontos szakértők segítségét kérni, hiszen így a “valamilyen honlap” helyett egy ütős, marketingfókuszú weboldal készülhet, amely a vállalkozás szolgálatában áll minden egyes nap.
Miért nehéz profi céges weboldalt fejleszteni?
Mivel elég összetett feladatról, inkább folyamatról van szó, természetes, hogy több szakember hozzáértésére, gyakorlati tapasztalatára lesz szükség. Nem elegendő a dizájnerek, szövegírók munkája, csak egy komplett online marketing szakértői gárda segítsége hozza meg a kívánt eredményt.
Egy fejlesztő a maga területén kiváló szakember, azonban nem csak annyiból áll az üzleti weboldal elkészítése, hogy küllemre megfeleljen, és a felhasználó számára is könnyen használható legyen, azaz elnavigálhassanak az egyik cikkről a másikra.
Ha viszont eközben nem gyűjtünk adatokat a látogatókról, nincs egy tervezett útvonal, csatorna, amelyen keresztül vezetjük az érdeklődőket, aligha lesz belőle pénz. Időtöltés talán, ha érdekesek a tartalmak, de az még önmagában nem hoz profitot, nem igaz?
Bízzuk a weboldal fejlesztést full-stack ügynökségre!
Nem csalódunk, ha profi szakértők segítségét kérjük, hiszen egy stabil alapot kapunk, amely nap mint nap ellátja a várt funkciókat, teljesíti a célját, azaz a vállalkozás motorjaként üzemel a nap 24 órájában./X/
Fotó:Ingyenes Stock fotó