2025. 05. 10. szombat

Ármin, Pálma

1 EUR 405 HUF
1 GBP 478 HUF
Kezdőlap » Hírek » Zöld-Hírek » Élelmiszerpazarlás és menstruáció – Tabu témák tabuk nélkül!
Névtelen

Élelmiszerpazarlás és menstruáció – Tabu témák tabuk nélkül!

A Munch és a This is Redy társadalomformáló kampánya

A világon megtermelt élelmiszerek 1/3-át nem eszi meg senki, ami súlyos probléma mind a gazdasági, társadalmi és környezeti fenntarthatóság szempontjából. Mindeközben Európában a tamponok és betétek nagyjából 87%-a kerül hulladéklerakókba, ahol ezeknek a 90%-ban műanyagból készülő termékeknek a lebomlása akár 500 évig is eltarthat. A Munch és a This is Redy most egy különleges kampány segítségével szeretné felhívni a figyelmet erre a két sokszor tabunak számító globális problémára.

Március 14-től kezdődően ugyanis a két márka egy posztsorozat keretein belül fogja bemutatni a legfurább PMS (premenstruációs szindróma, ez esetben a menstruáció előtti időszakban tapasztalható fokozott étvágy/nassolási vágy) ételeket, melyeket ételmentő csomagokból fognak elkészíteni. A kampány célja az ételpazarlás és a menstruációval kapcsolatos nehézségekre való társadalmi szintű figyelemfelhívás, illetve a nyílt és szabad kommunikáció elősegítése.

“A This is Redy-vel közös együttműködésünket már az elejétől fogva a szívügyemnek tekintem.” – mondja Belayane Najoua a Munch Globális PR menedzsere – “Mindkét téma egy számomra fontos globális kihívás megoldásáért küzd és sikerült a saját területén egy olyan love brand-et és egy köré épült valódi közösséget létrehoznia, ami nagyon nagy érték a mai világban. Ennek köszönhetően a két márka egyenként is nagyon erős, ám én nagyon hiszek az együttműködések erejében és remélem, hogy ez a közös kampány is olyan hatást fog elérni, melynek társadalomformáló ereje is lehet. Ezenkívül pedig példát mutathatunk a zöld vállalatoknak is, hogy igenis megéri nyitni egymás felé és közös dolgokban gondolkodni, hiszen ugyanaz a célunk: egy tudatosabb és fenntarthatóbb jövő.” Az együttműködés részeként a Munch létrehozott egy úgynevezett Énidő Box-ot, amit a Munch Market oldalán lehet megvásárolni. A limitált kiadású meglepetés Box-ban olyan, a PMS alatt gyakran fogyasztott sós és édes ételek, illetve természetes alapanyagokból készült kézműves szappanok vannak, amelyek a rövid lejáratuk, szezonalitásuk vagy a lassú forgási sebességük miatt pénztárcabarát áron vásárolhatóak meg az oldalon.“A Box összeállítása során az volt a cél, hogy a sokszor nehéz menstruációs időszakon enyhítsünk és egy csomagba tegyük a hozzávalókat a fura PMS ételpárosításokhoz és egy tökéletes otthoni estéhez.” – tette hozzá Najoua.

“Fontos számunkra, hogy olyan cégekkel működjünk együtt, akik hozzánk hasonlóan fiatalon, világmegváltó, innovatív megoldásokban gondolkodnak. A Munch és a Redy nagy inspiráció a fenntarthatóságban és abban, hogy fiatalon is lehet és érdemes vállalkozni. Nagy öröm látni, hogy az ételmentés oldaláról is van nyitottság arra, hogy edukáljanak a menstruáció kapcsán. A PMS gyakran a legfurcsább ételeket kívántatja meg a nőkkel, ebből adunk most közösen egy kis kóstolót.” – mondta Molnár Dóra, a This is Redy alapítója.

A három éve létező Munch eddig közel 2 millió adag ételt mentett meg, mely jelentős részben a 130 ezer fős online ételmentő közösségnek köszönhető. A közel öt éves This is Redy már több, mint 85 ezer terméket adott el és 2022-ben elnyerte Best Innovatív Brand díjat. A fő üzleti tevékenységen kívül mindkét vállalat keresi a saját tevékenységén túlmutató szemléletformáló eszközöket is, melynek egy kiváló példája a mostani együttműködés is, melyben két látszólag össze nem illő, ám fenntarthatósági és társadalmi szempontból kiemelt fontosságú témát szeretnének minél nagyobb közönséghez eljuttatni, így edukálva nemcsak a közvetlenül érintett nőket, hanem az egész társadalmat.

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

NAV: Egy kulcs kálváriája
Zárjegy nélküli cigaretta, csaknem húsz kilogramm fogyasztási dohány és ismeretlen eredetű alkohol került elő egy vendéglátóhely zárt ajtója mögül. Az…

További cikkek

NAV: Egy kulcs kálváriája
Zárjegy nélküli cigaretta, csaknem húsz kilogramm fogyasztási dohány és ismeretlen eredetű alkohol került elő egy vendéglátóhely zárt ajtója mögül. Az…

Facebook

Időjárás

Hirdetés

Karikatúra

furesz

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hogy hívják a mexikói rigót?
– ???
– Rodrigó!

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp

Hirdetés
Hirdetés
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és olyan funkciókat látnak el, mint amikor felismerik Önt, ha visszatér a webhelyünkre, és segítenek nekünk annak megismerésében, hogy melyek a webhelyünk látogatóink számára leghasznosabb részei. Köszönjük, ha lehetővé teszi számunkra ezen cookie-k használatát!