2025. 01. 22. szerda

Artúr, Vince
1 EUR 411 HUF
1 GBP 487 HUF
Kezdőlap » Hírek » Zöld-Hírek » Élelmiszerpazarlás és menstruáció – Tabu témák tabuk nélkül!

Élelmiszerpazarlás és menstruáció – Tabu témák tabuk nélkül!

A Munch és a This is Redy társadalomformáló kampánya

A világon megtermelt élelmiszerek 1/3-át nem eszi meg senki, ami súlyos probléma mind a gazdasági, társadalmi és környezeti fenntarthatóság szempontjából. Mindeközben Európában a tamponok és betétek nagyjából 87%-a kerül hulladéklerakókba, ahol ezeknek a 90%-ban műanyagból készülő termékeknek a lebomlása akár 500 évig is eltarthat. A Munch és a This is Redy most egy különleges kampány segítségével szeretné felhívni a figyelmet erre a két sokszor tabunak számító globális problémára.

Március 14-től kezdődően ugyanis a két márka egy posztsorozat keretein belül fogja bemutatni a legfurább PMS (premenstruációs szindróma, ez esetben a menstruáció előtti időszakban tapasztalható fokozott étvágy/nassolási vágy) ételeket, melyeket ételmentő csomagokból fognak elkészíteni. A kampány célja az ételpazarlás és a menstruációval kapcsolatos nehézségekre való társadalmi szintű figyelemfelhívás, illetve a nyílt és szabad kommunikáció elősegítése.

“A This is Redy-vel közös együttműködésünket már az elejétől fogva a szívügyemnek tekintem.” – mondja Belayane Najoua a Munch Globális PR menedzsere – “Mindkét téma egy számomra fontos globális kihívás megoldásáért küzd és sikerült a saját területén egy olyan love brand-et és egy köré épült valódi közösséget létrehoznia, ami nagyon nagy érték a mai világban. Ennek köszönhetően a két márka egyenként is nagyon erős, ám én nagyon hiszek az együttműködések erejében és remélem, hogy ez a közös kampány is olyan hatást fog elérni, melynek társadalomformáló ereje is lehet. Ezenkívül pedig példát mutathatunk a zöld vállalatoknak is, hogy igenis megéri nyitni egymás felé és közös dolgokban gondolkodni, hiszen ugyanaz a célunk: egy tudatosabb és fenntarthatóbb jövő.” Az együttműködés részeként a Munch létrehozott egy úgynevezett Énidő Box-ot, amit a Munch Market oldalán lehet megvásárolni. A limitált kiadású meglepetés Box-ban olyan, a PMS alatt gyakran fogyasztott sós és édes ételek, illetve természetes alapanyagokból készült kézműves szappanok vannak, amelyek a rövid lejáratuk, szezonalitásuk vagy a lassú forgási sebességük miatt pénztárcabarát áron vásárolhatóak meg az oldalon.“A Box összeállítása során az volt a cél, hogy a sokszor nehéz menstruációs időszakon enyhítsünk és egy csomagba tegyük a hozzávalókat a fura PMS ételpárosításokhoz és egy tökéletes otthoni estéhez.” – tette hozzá Najoua.

“Fontos számunkra, hogy olyan cégekkel működjünk együtt, akik hozzánk hasonlóan fiatalon, világmegváltó, innovatív megoldásokban gondolkodnak. A Munch és a Redy nagy inspiráció a fenntarthatóságban és abban, hogy fiatalon is lehet és érdemes vállalkozni. Nagy öröm látni, hogy az ételmentés oldaláról is van nyitottság arra, hogy edukáljanak a menstruáció kapcsán. A PMS gyakran a legfurcsább ételeket kívántatja meg a nőkkel, ebből adunk most közösen egy kis kóstolót.” – mondta Molnár Dóra, a This is Redy alapítója.

A három éve létező Munch eddig közel 2 millió adag ételt mentett meg, mely jelentős részben a 130 ezer fős online ételmentő közösségnek köszönhető. A közel öt éves This is Redy már több, mint 85 ezer terméket adott el és 2022-ben elnyerte Best Innovatív Brand díjat. A fő üzleti tevékenységen kívül mindkét vállalat keresi a saját tevékenységén túlmutató szemléletformáló eszközöket is, melynek egy kiváló példája a mostani együttműködés is, melyben két látszólag össze nem illő, ám fenntarthatósági és társadalmi szempontból kiemelt fontosságú témát szeretnének minél nagyobb közönséghez eljuttatni, így edukálva nemcsak a közvetlenül érintett nőket, hanem az egész társadalmat.

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

NAV: Indul a 2025-ös eSZJA-szezon
Már elérhetők a friss szja-bevallási információk a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) honlapján. A 2024-re vonatkozó bevallások tervezetét idén is elkés…
Az épülethálók új élete
Budaörs, 2025. január 16. – Ahelyett, hogy a Mapei által használt épülethálók szemétként végezték volna, új életre keltek: menő, újrahasznosított tásk…

További cikkek

NAV: Indul a 2025-ös eSZJA-szezon
Már elérhetők a friss szja-bevallási információk a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) honlapján. A 2024-re vonatkozó bevallások tervezetét idén is elkés…

Facebook

Időjárás

Hirdetés

Karikatúra

furesz

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hogy hívják a mexikói rigót?
– ???
– Rodrigó!

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp

Hirdetés
Hirdetés