Szövőszék, kecskepapagáj, népviselet, kutyakocsi, rejtett kamera, avagy a felhasználók fantáziájának semmi sem szabhat határt, ha a Jófogáson keresnek.
Az egyik legnagyobb hazai tulajdonú online piactér összesítette a 2023-as évre
vonatkozó legérdekesebb adatait, amik betekintést nyújthatnak a magyarok használt
cikkekhez fűződő viszonyába is.
● A Jófogás 2023-ban naponta átlagosan csaknem 390 ezer aktív látogatást regisztrált
az oldalán
● Ha a Jófogás összes főkategóriáját nézzük, havonta átlagosan 817 ezer hirdetést
adtak fel a felhasználók
o Ez naponta megközelítőleg 27 ezer új hirdetést jelent
● Tavaly mintegy 190 ezer sikeres Háztól-Házig tranzakció valósult meg a Jófogáson,
vagyis a vevők ennyiszer választották a házhozszállítás lehetőségét az oldalon
keresztül
o Ebben a tekintetben a március bizonyult a legsűrűbb hónapnak
TOVÁBBRA IS INGYEN SZERETNÉNK ELVINNI
● Ha éves szinten nézzük a legnépszerűbb keresőszavakat, az „ingyen elvihető”
szókapcsolatot hosszú évek óta, így 2023-ban sem lehetett letaszítani a trónjáról
o Az élbolyban található még például az elektromos kerékpár és elektromos
roller, a fűnyíró traktor, a konyhabútor, a hangfal, az utánfutó és a galamb is
● A legkeresettebb kategóriák között pedig a háztartási nagygépeket, a növényeket, az
építőanyagot, a számítástechnikát és a szerszámokat/eszközöket láthatjuk
„Fejest ugorva a tavalyi adathalmazunkba úgy látjuk, hogy a magyar internetezők egyre
inkább, és szinte minden termékkategória esetében a másodpiac felé fordulnak. Ennek
vannak tudatossághoz, fenntarthatósághoz és pénztárcamérethez köthető okai is. A mi
feladatunk továbbra is az, hogy egy megbízható, biztonságos és minél inkább teljes körű szolgáltatási választékot biztosító platformmal segítsük az eladókat és a vevőket. Ezen
dolgozunk” – mondta Takács Borbála, a Jófogás marketing- és kommunikációs igazgatója.