Megújult a Halott Pénz turnébusza! A kisbusz elkészülésére szoros határidő állt rendelkezésre, hiszen el kellett készülnie a csapat erdélyi koncertje alatt. A busz egy speciális technikával készült, ami a zenekar tagjainak a tetszését is elnyerte.
Különleges technikával készítette el Tóth Krisztián és csapata a Halott Pénz turnébuszának fóliázását. A jármű ugyanis új dizájnt kapott, ami maximálisan tükrözi a csapat egyéniségét.
„A dizájnt az M15 Project tervezte, akikkel ezelőtt is többször dolgoztunk már együtt és már az előző dekort is mi készítettük el a zenekarnak. A busz mindkét oldalán a Halott Pénz csapata látható fekete-fehér háttérrel és a logójukkal, alul pedig egy hullám-minta fut a szponzor feltüntetésével” – mondta el Tóth Krisztián, a Jólnyomjuk tulajdonosa.
A karosszériára 3D autófólia került, az ablakokra pedig lukacsos, perforált ablakfólia került, ez azonban trükkös megoldásokat is kívánt.
„Mivel a csapat képe az ablakokra is felfut, ezt úgy tudtuk megoldani, hogy először az egészet behúztuk a nyomtatott teli 3D autófóliával, majd kivágtuk és külön kinyomtattuk a perforált ablakfóliát. Így értük el azt a hatást, hogy az autó oldala olyan, mint egy nagy plakát, de mégis enged be fényt és a csapat is kilát a kocsi belsejéből. A grafikát is át kellett szabnunk, mert az autóra való felvitelnél nagyon fontos, hogy minden úgy álljon és oda kerüljön, ahogyan azt eltervezték.”
A csapat imádja az új külsőt
A zenekar maximálisan elégedett volt a végeredménnyel és nem volt kérdés számukra, hogy az előző dizájnhoz hasonlóan ezúttal is Tóth Krisztián csapatát bízzák meg a kisbusz zenekarra szabásával.
„Nagyon jó érzés amikor megérkezünk egy koncert helyszínére és már messziről integetnek a felmatricázott buszunknak. Egy szuper dizájn készült a legújabb fotónk felhasználásával. Az előző képet évekig használtuk, reméljük, hogy ezúttal is sokáig velünk lesz. Évek óta ezzel a busszal járunk, nagyon szeretjük, számunkra igazi közösségi hely. Sok ezer kilométert utaztunk már vele, számtalan emlékezetes koncertre vitt el bennünket” – mesélte lelkesen a Halott Pénz csapata.
A cég egyébként több egyedi megoldást is teljesített már, ráadásul maga Tóth Krisztián is tizenöt éves tapasztalattal rendelkezik dekoratőrként.
„Az szokott általában az előnyünk lenni, hogy a projekteket az elejétől a végéig tudjuk elvállalni. A Halott Pénz számára készített turnébusz esetében például elemekre szabtuk a grafikát, ami garantálta a végső megjelenést. Ilyenkor mindig küldünk egy látványtervet az ügyfélnek és az általa elfogadott verzió fog elkészülni, a végeredményben pedig sosincs meglepetés, hisz mindig az készül el, amit előre leegyeztettünk. Minden esetben időtálló anyagokkal dolgozunk, és időre elkészülünk, ami nagyon sok ügyfél esetében elengedhetetlenül fontos. A Halott Pénz esetében is nagyon kellett igyekeznünk, hisz a csapat erdélyi koncertje alatt tudtuk csak elkészíteni a fóliázást.”
A Jólnyomjuk többezer autót fóliázott már, sőt komplett flottákat is vállalnak. Nyomtatott dekorációból pedig több tízezer négyzetmétert készítettek már összesen.
„Azt valljuk, hogy egy cég autója minimum egymillió forint értékű reklámfelület, ha azt nézzük, hogy mondjuk egy óriásplakát mennyibe kerül éves szinten. Egy autó-dekoráció ezzel szemben akár öt évig is szolgálhatja a vállalkozást, ami ezáltal az egyik legjobban megtérülő reklámfelület. Persze nem mindegy, milyen ez a reklám, hisz a szemlélőnek általában csak pár másodperce van arra, hogy ez a reklám megfogja, éppen ezért egyszerűnek, mégis kreatívnak és sokatmondónak kell lennie.