Ma már minden marketinggel foglalkozó szakember tökéletesen tisztában van azzal a problémakörrel, hogy mennyire nem egyszerű megszólítani az embereket. Azokat az embereket, akik a célközönséget alkotják, és akikre másodpercenként milliónyi inger zúdul minden létező platformról.
Így aztán ha nem csupán képi, hanem szöveges anyaggal szeretnéd megnyerni őket magadnak, akkor különösen nehéz dolgod van. Nehéz, de nem lehetetlen! Éppen ezért, ha úgy érzed, hogy van még hova fejlődni kontent szempontjából, akkor a legjobb helyen jársz most! Igyekeztünk ugyanis számodra pár pontban összeszedni a legfontosabb kritériumokat!
Milyen legyen a szöveged?
Minden bizonnyal számodra is van olyan konkurencia, akiknek a tartalma úgymond etalon a számodra. Ha nem tudsz úgy írni, de szeretnél olyan tartalmakat, akkor a Klikkmarketing tartalomkészítői szolgáltatása lehet ideális a számodra.
Mert fontos tudni, hogy te sem tudhatsz mindent, te sem érthetsz mindenhez, sőt, könnyen lehet, hogy a konkurencia kontentje mögött is egy profi csapat áll. Miért maradnál éppen te le ebben a versenyben?
Persze ezerféle kritérium van azt tekintve, hogy mi egy jó szöveg ismérve, ám a legfontosabb mégis az, hogy rád jellemző legyen, hogy átüssön rajta a te stílusod, képviselje a te értékrendedet. Ettől válik ugyanis egyedivé, megismételhetetlenné és emlékezetessé.
Mik a jó szöveg ismérvei?
Többek között az, hogy tudod, hogy kinek szánod a szövegedet, miért írsz, és mit szeretnél vele elérni. Ha ez megvan, akkor máris adsz valamit az olvasónak, vagyis megígéred neki, hogy a szöveg elolvasása után közelebb lesz a megoldáshoz! De figyelj, hogy valóban betartsd az ígéretedet!
Stílusát tekintve legyen velős és tömör, kerüld a közhelyeket, azokból van elég. Senki sem általános információkért próbál olvasni, hanem hogy valami különleges tudás birtokába jusson.
A jó szöveg vezeti az olvasót, a tekintetét is irányítja, a legvégén pedig ott lesz valami, ami cselekvésre szólítja fel. Ha ezt elmulasztod beleírni, akkor hatalmas ziccert hagysz ki!
Létezik számtalan checklist, amelyet ellenőrizve meg tudod nézni, hogy mennyire sikerült teljesíteni a szövegírás főbb elvárásait!
Az emberek nem olvasnak?
Felettébb rossz hozzáállás, ha ilyen kifogásokkal próbálod megmagyarázni, miért is nem akarsz minőségi szövegeket gyártani.
Az emberek igenis olvasnak, és bár mindig akad egy szűkebb réteg, aki a „magas irodalomnak” szenteli a szabadidejét, a legtöbb ember az őt foglalkoztató dolgokról bizony előszeretettel olvas.
Így ha tisztában vagy azzal, hogy a célközönséged milyen problémákkal, milyen gondokkal küzd, akkor írj olyan szövegeket, amelyekkel ráébreszted, hogy a te terméked és/vagy szolgáltatásod bizony a segítségére lesz! Ha jól írod a szövegeidet, akkor sokan és gyorsan fognak ráébredni arra, hogy szükségük van rád. Ha nem jól írod, akkor meg még mindig ott van számodra a Klikkmarketing tartalomkészítő szolgáltatása!/X/