Hol intézné adóügyeit? Internetes ügyfélportálon vagy mobiltelefonos alkalmazáson? A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) kíváncsi az ügyfelek véleményére, várja a visszajelzéseket.
Az adózók visszajelzései hatással lehetnek a jövő fejlesztéseire. Hogyan intéznék legfontosabb adóügyeiket? A NAV – a honlapján –, most erről kérdezi az adózókat. Melyik a legjobb, legkézenfekvőbb csatorna ahhoz, hogy fizetési kötelezettségről, például az egészségügyi szolgáltatási járulékról vagy a gépjárműadóról értesítést kapjunk? Hogyan rendezné az esetleges hátralék befizetését? Milyen úton adná be kérelmét a NAV-nak, vagy kérne egy fontos igazolást?
A hivatal arra kíváncsi, hogy az ügyfelei milyen ügyeket intéznének online, és milyen felületet használnának erre a legszívesebben: az interneten elérhető Ügyfélportált vagy a NAV-Mobilt, a NAV applikációját? Mindkettőt vagy esetleg egyiket sem? A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak, részei mindennapi életüknek. A most beérkező javaslatok segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében.
Fontos az is, hogy a NAV minél több visszajelzést, információt kapjon az adózók elképzeléseiről. Ha sokan nyilvánítanak véleményt, akkor a jövő megoldásai jelentősen megkönnyíthetik adóügyeik intézését.
A kérdőív a NAV honlapján, ezen a linken érhető el: