2024. 10. 31. csütörtök

Farkas
1 EUR 408 HUF
1 GBP 490 HUF
Kezdőlap » Hírek » Sport » A kampány felére összeadták a rajongók Tim Gábor költségvetését

A kampány felére összeadták a rajongók Tim Gábor költségvetését

A magyar autósport valószínűleg első közösségi adományozását indította el a hétszeres bajnok Tim Gábor és menedzsere, melyre azért szorultak, mert a vanyarci pilóta két Swift Cup Europe bajnoki cím után 2022-re nem talált ülést. Hiába próbálkozott több nemzetközi sorozatban megállapodást kötni, nem sikerült erős támogatókat találniuk. A rajongói már többször jelezték, hogy segítenének, és komolyan is gondolták. A kampány a feléhez ért és máris összegyűjtötték a megcélzott összeget.

Tim hiába kapott remek ajánlatokat a tél folyamán, nem sikerült találnia tőkeerős támogatókat. Főként a TCR bajnokságok felé próbálkozott, de szóba esett a jelenleg Európa legnagyobb mezőnyével futó kupasorozat, a Clio Cup Europe.

„Bende Imi menedzseremmel a tél folyamán eldöntöttük, hogy nem indulunk újra a Swift Cup Europe-ban. Két remek idényt sikerült ott teljesíteni lényegében makró költségvetésből, és megnyertük a nemzetközi bajnokságot két egymást követő évben. A hetedik bajnoki cím után azt éreztük feljebb kell lépni. Meglepően jó ajánlatokat kaptunk külföldi csapatoktól, akik elmondták, hogy figyelték a pályafutásom és velem nagyratörő terveik lennének. De a pénz ehhez is kellett volna, ingyen ülés nincs.” – kezdte Tim az összefoglalóját.

Főként a TCR Eastern Europe és TCR Europe bajnokságokban lehetett volna ülést szerezni, de végül hiába érkeztek a kedvező ajánlatok, nem tudtak támogatókat találni.

„Azt tudni kell, hogy a saját anyagi hátterünk autósportos mértékkel nézve nevetséges. Nem az van, hogy megvan a költségvetés fele otthon a párna alatt és a maradékot kell összegyűjteni. Támogatóktól lényegében az egész éves büdzsét kellene összeszedni, ez lehetetlen itthon. Ami az elkeserítő, hogy azon cégek is teljesen passzívak, melyeknek főként az autósportban kéne promotálniuk termékeiket, autó forgalmazók, autós termékeket gyártó cégek. Totális a passzivitás, ami érthetetlen.” – bánkódott Tim a kudarcokon.

Miután semmi nem sikerült, a közösségi médiában többen ösztönözték Timéket, hogy kezdjenek közösségi finanszírozásba. Végül belevágtak, és sikerrel jártak.

„Ódzkodtam a közösségi finanszírozástól. Nem ez a normális módja az autóversenyzés hátterének megszerezésére. Nem a rajongókat akartuk terhelni, de ez a végső lépés volt. Elindítottuk és közben azt gondoltuk, ez egy próbát megér, ha nem sikerül, befejezzük az egészet, mert nincs értelme. Ami bizakodásra adott okot, hogy a közösségi médiában, több mint 43.000-en követnek, így ezeken a felületeken megpróbáltuk az üzenetünk minél több emberhez eljuttatni.”– mondta Tim.

A kampány célja egyszerű volt, a Clio Cup Europe magyarországi hétvégéjére eljutni, melyhez a meglévő anyagi háttérhez 3.000.000 Ft összegyűjtését tervezték. A kampány nagyon gyorsan felpörgött és nemcsak egyéni támogatók jelentek meg, hanem több cég is az ügy mögé állt. Végül a kampány befejezése előtt 17 nappal a pénz összegyűlt.

„Nem tudom leírni azt az érzést ami történt az elmúlt napokban. Felrobbant a facebook és instagram oldalam, az adományok sorra érkeztek és eddig 5 cég vagy vállalkozás is mögém állt. Nem tudom megköszönni, erre nincsenek szavak. Abszolút minden képzeletet felülmúltak az elmúlt napok, több mint kétszáz szurkolóm küldött adományt. Újra visszatért a hitem, remélem egy jó eredménnyel tudom meghálálni a bizalmat!” – hálálkodott Tim.

A kampányból még 17 nap van hátra, így a támogatói háttér még tovább nőhet. Erről nyilatkozott Bende Imre menedzser.

„Az első és legfontosabb tudnivaló, hogy minden egyes fillért autósportra, Gábor versenyzésére költünk. Ha a további adományokból akár egy új gumit tudunk venni az edzésekre, akkor megtesszük. Több további érdeklődő cég is van, akik felismerték, ma már nem csak azt kell nézni, mennyien vannak a versenyen, vagy mennyien nézik a közvetítést, a közösségi média átvette a szerepet, itt lehet a legtöbb emberhez eljutni. A kampányunk a felénél jár és közel 100.000 emberhez jutottunk el. A cél összeget elértük, de továbbra is jönnek adományok. Titkon bízok benne, hogy akár két hétvégét is tudunk teljesíteni majd a Clio Cup Europe-ban és egy jó szerepléssel akár a jövő évet is bebiztosíthatjuk.” – elemezte a kampányt.

A Clio Cup Europe magyarországi hétvégéjére június 9-10-én kerül sor a Hungaroringen. A mezőny két szabadedzést, két időmérő edzést és két versenyt fog teljesíteni. Tim Gábor a GFS Racing Team színeiben, a francia GM Sport technikai hátterével indul a futamokon. A hétvége során a GT Open, GT Cup, Formula Open, Formula Regional by Alpine és a Swift Cup Europe mezőnye fog megmérkőzni a mogyoródi aszfaltcsíkon.

A kampány weboldala: https://timgabor.hu/tamogatas/

 

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

Facebook

Időjárás

Karikatúra

furesz

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hogy hívják a mexikói rigót?
– ???
– Rodrigó!

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp