Vendégségben itthon címmel új szakmai sorozatot indít el a város turizmusmarketingjéért felelős cége, a MIDMAR Kft. A szakmai látogatások keretében a turisztikai szektor képviselői új vagy kevésbé ismert, de értékes látnivalókat ismerhetnek meg személyes bejárások során.
Miskolc rengeteg látnivalóval rendelkezik, melyek egy részéről alapos ismeretei vannak egy átlag miskolcinak is, míg más részüket csak a nagyon elhívatott lokálpatrióták és a turizmus szakmát régóta és lelkiismeretesen művelők ismerik. Szerencsére minden évben van olyan esemény is, amikor egy-egy új attrakció születik vagy egy korábbi megújulásának, új köntösbe öltöztetésének lehetünk tanúi.
A MIDMAR Kft. ezért úgy gondolta, hogy hogy rendszeres alkalmakat teremt arra, hogy a Tourinform iroda munkatársai a turisztikai szakma képviselővel együtt ellátogathatnak azokhoz a szolgáltatókhoz, ahol valamilyen újdonsággal várják a városunkba érkező turistákat. A közös bejárások célja, hogy első kézből kapjanak információkat, személyes benyomásokat, melyek alapján sokkal hitelesebben tudják vendégeiket az adott attrakciók felkeresésére buzdítani. Az információk különösen azok számára lehetnek hasznosak, akik a front-office-ban dolgozva napi szinten találkoznak a Miskolcra érkező turistákkal. Főként a szálláshelyek recepciósai azok, akiknek lehetőségük van a vendégekkel beszélgetni és felhívni a figyelmet egy-egy új attrakcióra.
Sorozatuknak a ’Vendégségben itthon’ címet adták és stílszerűen az első út május 26-án Lillafüredre fog vezetni, ahol a múlt héten átadott ’Vendégségben Herman Ottónál’ kiállítást tekinthetik meg a résztvevők. A Herman Ottó Emlékházban a mai trendeknek megfelelő interaktív tárlat került kialakításra, a múzeum munkatársai bíznak benne, hogy minél több vendéget fogadnak majd az elkövetkező időszakban.
A sorozat a főszezoni időszak kivételével egész évben folytatódni fog, hiszen Miskolc és szűkebb környezete az egyik leggazdagabb turisztikai kínálattal rendelkezik a hazai desztinációk között.