A gyógyszeres dobozt rengetegen választják azok közül, akik valamilyen tablettás vagy kapszulás kiszerelésű terméket dobnak piacra. Számos tulajdonságuk segít abban, hogy kihozzuk belőlük a legtöbbet, értve ez alatt a minél nagyobb eladott darabszámot is. Nézzük, miért is annyira népszerű ez az alapanyag a gyártók, bérgyártók között.
Strapabíró, terhelhető, nagy mennyiség van belőle
Amikor flakonok és dobozok után kutatunk egy új piaci bevezetés előtt, akkor számos lehetőség jön velünk szembe. Kapszulás vagy tablettás, főleg étrend-kiegészítők esetén lehet leveles, flakonos vagy extrém esetben akár visszazárható zacskós megoldásban is gondolkozni. Ezek közül mégis a legtöbben a flakonos, főleg a gyógyszeres dobozos megoldást választják.
Ennek a legfőbb előnye, hogy nagy mennyiség van belőle, gyorsan utángyártanak nagyobb darabszámot is, ha arra lenne szükség. Emellett nagyon strapabíró. Célirányosan kell megrongálni ahhoz, hogy valóban sérülés érje. Mondhatni szinte elpusztíthatatlan. Jól terhelhető, nem kell minden termékre ráírni, hogy “vigyázat, törékeny”, és nem baj, ha sok dobozzal kerül egymásra. Ha Ön is szeretné biztonságban tudni áruit, rendeljen gyógyszeres dobozokat az Allinpackaging.hu-tól.
A termék tulajdonsága sok mindent behatárol
Elsősorban a forgalmazni kívánt termék tulajdonságai lesznek azok, amik sok dolgot meghatároznak, engednek vagy sem. Ha például olyan anyag kerül bele a flakonba, amit nem érhet közvetlen napfény, akkor erről gondoskodni kell a gyártás során. Ez esetben például nem tehető az anyag átlátszó, fényáteresztő tégelybe. Ha viszont ez megvan, a lehetőségeink határtalanok, főleg, ha ki is használjuk a kapott felületet.
Használjuk ki a címke adta lehetőségeket
Az egyik legfontosabb rész mégiscsak a címke. Sok esetben ezen áll vagy bukik az eladás, még ha ezt sokan nem is vallják be. Amikor egy olyan készítmény kerül elénk, aminek gagyi a designja, szinte olvashatatlan betűtípussal készült a leírása, azt vajon megvásároljuk? A legtöbb esetben erre az az egyértelmű válasz, hogy természetesen nem. Épp ezért nem mindegy, hogy mit teszünk rá, és hogyan.
Vannak kötelező elemei a címkének, melyeket egyszerűen rá kell rakni, nincs mit tenni. Viszont már ennél sem mindegy, hogy hogyan. Csak kipipáljuk a kötelező feladatot, vagy integráljuk a kötelező elemeket is a designunkba? Ez a nem mindegy! Ha odafigyelünk, akkor tetszetős végeredmény születhet, ami vonzani fogja a vásárlókat.
Minden lényeges infó legyen rajta, de legyen egy beazonosítható, saját brandje, ami összekeverhetetlen a többi piaci résztvevőjével. Ez ugyanis megragad az emberekben, és legközelebb is könnyebben nyúlnak majd a mi portékánk felé.
Legyen ez egy olyan eszköz, amivel megpuhítjuk leendő vásárlóinkat, és pozitív hatással van az eladásainkra./X/