A Szlovákiában is piacvezető energiaitalgyártó, a HELL ENERGY támogatási szerződést kötött az FC Košice labdarúgó klubbal. A klub játékosai, a népszerű energiaitalgyártó logójával a mezükön lépnek pályára a 2021/22-es szezonban, a szlovák másodosztályban.
Az FC Košice célja, hogy a klub korábbi sikereihez hasonló eredményeket érjen el, hiszen egykoron Csehszlovákia és Szlovákia leghíresebb gárdái közé tartozott. Ennek bizonyítéka, hogy 1998-ban Bajnokok Ligája szereplésig jutott a csapat.
Az FC Košice társtulajdonosa a Slovak Sport Development sro, melynek többségi tulajdonosa a magyar Borsodsport Invest Kft., mely az egyik legnagyobb szurkolótáborral rendelkező magyar sportklubot, a DVTK-t is tulajdonolja. A szlovák-magyar vezetés szándéka, hogy európai szintű labdarúgó-akadémiát építsen a kassai stadion közelében, amelyről 2020. decemberében szerződést kötött Kassa városával. Cél, hogy az FC Košice ismét olyan helyre kerüljön a szlovák futballban, amely méltó a klub hagyományaihoz.
„Nagyon örülünk, hogy a HELL-t klubunk főszponzoraként köszönthetjük. A támogatói együttműködés kapcsán új lehetőségek nyílnak számunkra a céljaink eléréséhez és ambícióink megvalósításához. A HELL egy modern, dinamikus, multinacionális vállalat és a támogatása/szerepvállalása garanciát jelent a magyar társtulajdonosokkal közösen kifejtett erőfeszítéseink előrehaladására. Az új stratégiai partnerünk érkezése komoly elkötelezettség is egyben, hogy továbbra is lelkiismeretes, magas színvonalú szakmai munkát végezzünk.” –nyilatkozta az együttműködés kapcsán, Dušan Trnka, az FC Košice elnöke.
A futball klub új partnere a világ egyik leggyorsabban növekvő FMCG márkája, a HELL ENERGY, mely mára igen széles italportfolióval rendelkezik. A 100 százalékban magyar tulajdonú, 2006-ban alakult vállalat zászlóshajó márkája, a HELL 2010-re vezető szerepet szerzett a magyar piacon, és ma már a nemzetközi színtér kulcsszereplője – több mint 50 országba exportál szerte a világon. Sikere az italok kiváló minőségének, jó ár-érték arányának, széles körű elérhetőségének és az első osztályú marketingkommunikációnak köszönhető. A márka a legkorszerűbb töltőüzemmel és az alumíniumdobozok gyártására szolgáló gyárkomplexummal büszkélkedhet a Kassától nem messze fekvő miskolci régióban. Italportfoliójából nem csupán a HELL, de immár az ENERGY COFFEE is piacvezető Szlovákiában, ráadásul XIXO üdítőmárkájának termékei is egyre népszerűbbek a szlovák fogyasztók körében.
„A HELL energiaitalok a dinamizmust és a lendületet testesítik meg. Ezeket a tulajdonságokat szeretnénk eljuttatni az FC Košice futballistáihoz is. Bízunk benne, hogy támogatásunkkal hozzájárulhatunk mi is, hogy a csapat olyan sporteredményeket érjen el, amelyek méltán büszkévé tehetik az FC Košice szurkolóit“ – mondta el Schmidt Krisztián, a HELL ENERGY kreatív marketingigazgatója az együttműködés kapcsán.
A sporttámogatásokat tekintve kezdetekben a technikai sportok világában tűnt fel a HELL ENERGY, mint szponzor. Az AT&T Williams szponzoraként 2009-ben, első magyar cégként jelent meg a Forma 1 világában. Szlovákiában eddig elsősorban a küzdősportokra összpontosított, és támogat olyan ismert sportolókat, mint például Ľudovít Klein és Roman Pavlus. Mostantól azonban az FC Kosice játékosainak mezén is megjelenik a HELL ENERGY logó, illetve helyet kap a stadionban is.