2025. 05. 10. szombat

Ármin, Pálma

1 EUR 405 HUF
1 GBP 478 HUF
Kezdőlap » Gazdaság » Gazdaság » Újabb elismerések Miskolcnak
avasikvaterka

Újabb elismerések Miskolcnak

Újabb elismerések Miskolcnak – idén 9 Városmarketing Gyémánt-díjat, valamint Covid Marketing Különdíjat nyert a város

 

Miskolc idén is sikerrel szerepelt a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézetének szakmai támogatásával létrehozott Magyar Városmarketing Díj pályázaton. A korábban elnyert harminckilenc mellé ebben az évben 9 darab Gyémánt-díjat szerzett a város, valamint Covid Marketing Különdíjban részesült. Ez azt jelenti, hogy továbbra is vezetünk a hazai települések mezőnyében az elismerést kiérdemlő városmarketing-projektek számát tekintve. A díjjal járó okleveleket szeptember 16-án, Budapesten vették át a város képviselői.

 

A szervezők idén is öt kategóriában keresték a legjobb hazai városmarketing-programokat. Miskolc ez alkalommal tizenhárom kampánnyal, rendezvénnyel és kezdeményezéssel indult a megmérettetésen.

Ezt az impozáns eredményt annak ellenére sikerült elérni, hogy az elmúlt évben a pandémia miatt több sikeres rendezvény is elmaradt a városban, éppen ezért most egészen másfajta, eddig talán ismeretlen marketing-megoldásokat kellett kigondolniuk és alkalmazniuk a miskolci lokálpatrióta civileknek, továbbá a Városháza, illetve a Miskolc Holding cégcsoport szakembereinek, akik az idei siker kapcsán úgy fogalmaztak: „Nem állunk meg a jövőben sem. Televagyunk célokkal, megvalósítandó feladatokkal, nagy szerepet szánva a városmarketingnek és kommunikációnak is az előrehaladásban, melyek központjában a miskolciak és az ide látogatók állnak.”

 

Miskolc 2021-ben az alábbi projektjeivel nyert Gyémánt-díjat:

 

– „Miskolc pont jó” turisztikai kampány

A Covid-járvány első hulláma után, az „újranyitáskor” indult el a kampány. Miskolc az egyszerű szlogenjével olyan élmény-ígéretet kívánt megjeleníteni, amely vonzó és tartható is egyben, de egyúttal meglepetést okoz és új megvilágításba helyezi a várost.

 

– Hétköznapi Hősök kampány a koronavírus idején 2020

2020-ban a COVID-19 világjárvány Magyarországra érkezésekor a Miskolc Holding Zrt. elindította „Hétköznapi hősök” sorozatát azzal a céllal, hogy bemutassa a vállalatcsoport azon munkavállalóit, akik az akkor még váratlan és ismeretlen veszélyhelyzet alatt is folyamatosan, nap mint nap végezték munkájukat.

 

– Avasi Kvaterka online

Az Avasi Kvaterkával egy olyan esemény létrehozása volt a cél, melynek keretében a programra látogatók megismerhetik a helyi és környékbeli gasztronómiát, képet kaphatnak a helyi borokról, borászatokról. 2020-ban összesen hat kültéri és idén először egy online rendezvény is megvalósult, hogy a pandémia miatt otthon is kvaterkázhassanak az érdeklődők.

 

– Koronavírus-kommunikáció

2020-ban a pandémia okozta vészhelyzet során, a jogszabályok megjelenését követően azonnal megjelent az igény, hogy a miskolciakat megfelelően tudjuk tájékoztatni a Magyarország kormánya által hozott döntésekről, valamint a helyi intézkedésekről. Aloldalt készítettünk, illetve a város összes platformján közzétettük az aktuális szabályokat, tudnivalókat, hogy a helyiek azonnal tájékozódhassanak.

 

– „Vásárolj miskolcit” kezdeményezés és online karácsonyi vásár

A 2020-as évben az egész országot szinte egyik napról a másikra leállító pandémia miatt kiemelten arra törekedett a Midmar Kft., hogy a lehető legtöbb segítséget, támogatást nyújtsa a helyi termelőknek, vállalkozóknak, kézműveseknek. Ennek egyik eszközeként hozta létre a „Vásárolj miskolcit!” Facebook-csoportot 2020 áprilisában. A csoport célja, hogy teret adjon a miskolci és környékbeli termelőknek, alkotóknak, vállalkozóknak termékeik bemutatására – és lehetőséget a vásárlóknak arra, hogy helyben vásároljanak.

 

– Mihő edukációs kampány – animációs filmsorozat

A Mihő elkötelezett a környezetvédelem és a fenntartható fejlődés iránt. A vállalat 2021-ben a környezetvédelem fontosságának hangsúlyozása, a fenntartható fejlődés gondolatának népszerűsítése, valamint az ügyfelek megtakarítási lehetőségeinek bemutatása érdekében edukációs tartalmú videókat készített azzal a céllal, hogy az energiatakarékossági megoldásokat, lehetőségeket a lakosság minél szélesebb körével megismertesse.

 

– MIVÍZ applikáció és kommunikációja – animációs film készítés

Az alkalmazás kialakítása során a Mivíz célja az volt, hogy megfeleljen a mai kor digitális trendjeinek és egy olyan vízmérőállás-bejelentő applikációval álljon elő a vízfogyasztók számára, amely felhasználóbarát, könnyen kezelhető és átlátható felépítéssel rendelkezik.

 

– Az ország legmagasabb karácsonyfája

Miskolc MJV város vezetése egy igazán különleges karácsonyi meglepetéssel készült a városlakóknak, karácsonyfává változtatta a város jelképét, az avasi kilátót.

 

– Helyi termelőket támogató karácsonyi miskolci ajándékcsomag

A pandémia okozta nehéz helyzetben a helyi termelők megsegítésére olyan karácsonyi csomagokat alakítottunk ki, melyek az ő termékeiket tartalmazták. Az itt élők, valamint az idelátogató turisták számára is tökéletes ajándék- vagy ajándékötletet jelentettek.

 

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

NAV: Egy kulcs kálváriája
Zárjegy nélküli cigaretta, csaknem húsz kilogramm fogyasztási dohány és ismeretlen eredetű alkohol került elő egy vendéglátóhely zárt ajtója mögül. Az…

Facebook

Időjárás

Hirdetés

Karikatúra

furesz

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hogy hívják a mexikói rigót?
– ???
– Rodrigó!

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp

Hirdetés
Hirdetés
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és olyan funkciókat látnak el, mint amikor felismerik Önt, ha visszatér a webhelyünkre, és segítenek nekünk annak megismerésében, hogy melyek a webhelyünk látogatóink számára leghasznosabb részei. Köszönjük, ha lehetővé teszi számunkra ezen cookie-k használatát!