2021. május 27-től a NAV mezőcsáti és szikszói, május 31-től a cigándi, június 3-tól a gönci és a tokaji kormányablakban működő ügyfélszolgálata újra fogadja az ügyfeleket.
Az ügyfélszolgálatok nyitvatartási rendje:
Ügyfélszolgálat |
Hétfő |
Kedd |
Szerda |
Csütörtök |
Péntek |
Mezőcsát Szent István utca 26. |
8 – 12 13 – 17 |
– |
–
|
8 – 12 13 – 16 |
8 – 12 |
Szikszó Rákóczi Ferenc út 1. |
8 – 12 13 – 17 |
– |
– |
8 – 12 13 – 16 |
8 – 12
|
Cigánd Fő utca 87. |
8 – 12 13 – 17 |
– |
8 – 12 13 – 16 |
– |
– |
Gönc Kossuth Lajos utca 47. |
– |
– |
– |
8 – 12 13 – 16 |
– |
Tokaj Rákóczi út 52. |
– |
– |
– |
8 – 12 13 – 16 |
– |
Fontos, hogy ezeken az ügyfélszolgálatokon minden ügyintézés csak előzetes időpontfoglalással lehetséges!
Időpont foglalható a NAV honlapján (https://nav.gov.hu), a bal oldali menüsorból elérhető „Ügyfélszolgálati időpont foglalása” menüpontból, „tájékoztatás és/vagy ügyintézés” tevékenységre.
Az időpontfoglaláshoz nincs szükség Ügyfélkapu-regisztrációra.
Az ügyfélszolgálatokon kötelező az orrot és a szájat is eltakaró maszk szabályos viselete!
Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető (https://nav.gov.hu/nav/nav_online), az elektronikus vagy telefonos ügyintézés kiválthatja a személyes megjelenést.
Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer a 06 (80) 20-21-22 telefonszámon érhető el, használata regisztráció (a TEL adatlap kitöltése és beküldése) után, ügyfélazonosító számmal lehetséges. Általános tájékoztatás a 1819-es telefonszámon előzetes regisztráció nélkül is kérhető.