A SodaStream bemutatta az otthoni felhasználásra való PepsiCo szörpcsaládot
A világ vezető szódagépgyártója, a SodaStream tavaly kezdte meg a PepsiCo szörpök forgalmazását négy európai országban, Norvégiában, Svédországban, Németországban és Franciaországban. A vállalat idén folytatja az új ízek bevezetését olyan európai piacokon, mint például Ausztria, Olaszország, Szlovákia, Csehország, illetve Magyarország. A SodaStream szódavízkészítő gépekhez elérhető Pepsi szörpcsalád olyan népszerű ízeket foglal magában, mint a klasszikus Pepsi, a Pepsi Max, a 7up, 7upFree, a Mirinda és a Mirinda Diet. Az új termékek május 20-tól érhetők el a boltok polcain.
“Az ikonikus PepsiCo ízek bevezetése fontos mérföldövet jelent a SodaStream missziójában, amelynek célja, hogy úgy tegye elérhetővé a legjobb ízeket a vásárlók számára, hogy közben óvja a Földünket” – emelte ki Eyal Shohat, a SodaStream vezérigazgatója. “Ezzel a lépéssel a SodaStream felhasználók képesek lesznek kényelmesen, otthon elkészíteni a kedvenc Pepsi üdítőjüket a SodaStream szénsavasvíz készítő gépekkel és a többszörhasználatos szénsavasító palackjaival.
“Elnézve a SodaStream gyorsuló növekedését, nagy örömmel tekintünk ezeknek az erős márkáknak az összekapcsolódására” – hangsúlyozta Jim Andrew, a PepsiCo ügyvezető alelnöke, valamint a Beyond the Bottle és New Ventures üzletág vezetője. Hozzátette: a SodaStreammel közösen a műanyag hulladék csökkentéséért és egy élhetőbb jövőért dolgoznak. Az új PepsiCo szörpök bevezetése csak az első lépése ennek a közös utazásnak.
A tervek szerint ezzel a lépéssel a két cég, – mint ez a mai sajtótájékoztatón elhangzott- 2025-re 78 milliárd Pet palacktól óvja meg a földet.