2021. április 29-én szünetel az ügyfélfogadás a NAV sárospataki ügyfélszolgálatán.
A legközelebb nyitvatartó NAV ügyfélszolgálat megtalálható a NAV honlapján, a https://nav.gov.hu/nav/ugyfelszolg oldalon.
A járványhelyzet miatt a személyes ügyintézéshez a NAV központi ügyfélszolgálatain, kirendeltségein és ügyfélszolgálati helyein előzetes időpontfoglalás szükséges. Kivétel ez alól az egészségügyi szolgáltatási járulékkal kapcsolatos ügyintézés, a csekk-kiadás és a beadványátvétel, amihez továbbra sem kell időpontot foglalni.
A kormányablakokban működő NAV-ablakokban minden ügyintézés csak előzetes időpontfoglalással lehetséges!
Az időpontfoglaláshoz nincs szükség Ügyfélkapu-regisztrációra.
Az ügyfélszolgálatokon kötelező az orrot és a szájat is eltakaró maszk szabályos viselete!
Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető (https://nav.gov.hu/nav/nav_online), az elektronikus vagy telefonos ügyintézés kiválthatja a személyes megjelenést.
Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer a 06 (80) 20-21-22 telefonszámon érhető el, használata regisztráció (a TEL adatlap kitöltése és beküldése) után, ügyfélazonosító számmal lehetséges. Általános tájékoztatás a 1819-es telefonszámon előzetes regisztráció nélkül is kérhető.