2021. április 19-től a NAV sárospataki és putnoki kormányablakban működő ügyfélszolgálata újra fogadja az ügyfeleket.
Fontos, hogy ezeken az ügyfélszolgálatokon minden ügyintézés csak előzetes időpontfoglalással lehetséges!
Időpont foglalható a NAV honlapján (https://nav.gov.hu), a bal oldali menüsorból elérhető „Ügyfélszolgálati időpont foglalása” menüpontból, „tájékoztatás és/vagy ügyintézés” tevékenységre.
Az időpontfoglaláshoz nincs szükség Ügyfélkapu-regisztrációra.
Az ügyfélszolgálatokon kötelező az orrot és a szájat is eltakaró maszk szabályos viselete!
Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető (https://nav.gov.hu/nav/nav_online), az elektronikus vagy telefonos ügyintézés kiválthatja a személyes megjelenést.
Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer a 06 (80) 20-21-22 telefonszámon érhető el, használata regisztráció (a TEL adatlap kitöltése és beküldése) után, ügyfélazonosító számmal lehetséges. Általános tájékoztatás a 1819-es telefonszámon előzetes regisztráció nélkül is kérhető.