2024. 12. 25. szerda

Eugénia
1 EUR 412 HUF
1 GBP 497 HUF
Kezdőlap » Gazdaság » Gazdaság » 2020, ahogy a Jófogás látta

2020, ahogy a Jófogás látta

 Mekkorát ugrott idén a „maszk” szóra indított keresések száma? Mik a legnépszerűbb termékkategóriák és keresőszavak? Valóban ennyien keresnek lovat, csónakot és galambot? A Jófogás áttekintette a 2020-as évre vonatkozó számokat és adatokat.

A 2020-as esztendő minden előzetes becslést felülmúlóan hatott az utazási és vásárlási szokásokra, a digitalizációs fejlesztésekre és a fogyasztói viselkedésre is. A piacvezető Jófogás megnézte, hogy a 2020-as számokból, adatokból, a legnépszerűbb keresőszavakból, termékekből és kategóriákból mi minden rajzolódhat ki egy rendhagyó évre visszatekintve.

  • A „maszk” szót bármilyen formában tartalmazó keresések számában látványos volt az ugrás: márciusban, az első korlátozások idején 60-szoros volt a növekedés a 2019-es évhez képest
  • A karantén hatására áprilisban a „konzol” keresőszó is bekerült a top 5-be, de a tavaszi és az őszi szigorítások idején is rendkívül sokan érdeklődtek kutyatársak iránt: áprilisban kétszeresére nőtt, ősszel pedig 20%-kal emelkedett a keresések száma
    • Ezért is volt különösen fontos a Jófogás nagyszabású, a felelős örökbefogadással foglalkozó kampánya, amelyhez egy különleges kiadvány is készült
    • Ha éves szinten nézzük a legnépszerűbb keresőszavakat, az „ingyen elvihető” szókapcsolatot 2020-ban sem lehetett letaszítani a trónról
      • Az élbolyban található még például a kistraktor, a konyhabútor, a hangfal, az utánfutó, a laptop, a mobilház, a galamb és a csónak is, míg az e-bicikli először került a legnépszerűbb keresőszavak körébe
      • A legkeresettebb főkategóriák között a házat, a házi- és haszonállatot, az autót, az állásajánlatot, a bútort, a kerékpárt, az üdülőt, a haszongépjárművet és a mobiltelefont láthatjuk
        • Az élen járó alkategóriák között is találunk érdekességeket, hiszen az élen ugyanúgy megtalálhatjuk a már említett kutyákat és a mobiltelefonokat, mint a lovat, a horgászatot, a sertést és a szekrényeket/szekrénysorokat

Végül nézzük a számokat!

  • A Jófogás 2020-ban naponta átlagosan csaknem 550 ezer aktív látogatást regisztrált az oldalán
    • Ez éves viszonylatban megközelítőleg 278 millió aktív látogatást jelent
    • 2020-ban mintegy 160 ezer sikeres Háztól-Házig tranzakció valósult meg a Jófogáson, vagyis ennyiszer választották a házhozszállítás lehetőségét
      • A rekordnap december 7-e volt, csak aznap 1092 ilyen adásvétel ment végbe
      • 2020-ban már minden 5. felhasználó a Jófogás applikációból „érkezett”, 70% pedig mobileszközről

„A többcsatornás modell létjogosultságának visszaigazolásaként úgy látjuk, hogy a Jófogás felhasználói is egyre többen intézik az adásvételeiket mobilfelületről és az applikációnkból, és egyre többen használják a Háztól-Házig és a csomagküldő szolgáltatásainkat is. A jövőbeni fejlesztéseink során is kiemelt hangsúlyt fogunk fektetni ezekre a területekre, hiszen az internetezők mára már nem tesznek különbséget webshop és webshop, illetve webshop és apróhirdetési oldal között. Így mindenhol hasonló, magas színvonalú kényelmi funkciókat és szolgáltatásokat várnak el”emelte ki Palocsay Géza, a Jófogást működtető Adevinta Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője.

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

Üdv a pénzügy világában!
Az iskolás évek alatt sokan abszolút távol érezzük magunktól a matematikával összefüggő tantárgyakat, aztán a felnőtt életünkben mégis pénzügyekkel, s…

További cikkek

A babáknak is segítettünk
A főnővér egy tüneményes kisfiúval ölében áll a folyosón. Ő már kilenc hónapja maradt itt a kistarcsai Flór Ferenc Kórház Újszülött osztályán. Körbefo…

Facebook

Időjárás

Hirdetés

Karikatúra

furesz

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hogy hívják a mexikói rigót?
– ???
– Rodrigó!

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp

Hirdetés
Hirdetés