2024. 10. 28. hétfő

Simon, Szimonetta
1 EUR 405 HUF
1 GBP 486 HUF
Kezdőlap » Életmód / Medicina » Medicina » Rózsaszín ételekkel a mellrák ellen

Rózsaszín ételekkel a mellrák ellen

PINK GASZTROKAMPÁNY ÉS SÉTA ÚJRA!

Indul a Mellrákinfó Egyesület borsodi csoportja figyelemfelkeltő kampánya! Az idén már országos program a Pink Gasztrokampány, amihez eddig mintegy harminc étterem csatlakozik októberben, a mellrák elleni küzdelem havában. A kezdeményezés Miskolcról indult és a borsodi megyeszékhely mellett Budapesten, Debrecenben, Gyulán és számos más városban is bekapcsolódnak a gyűjtésbe október 1-31. között. A program hivatalosan szeptember 24-én 16 órától a Race for the Cure szimpátiasétával veszi kezdetét!

Két éve több neves miskolci étterem vállalta, hogy egy hónapon át kiemelten kínál pink ételeket és a bevételből származó összeg egy részét a Mellrákinfó Egyesületnek ajánlja. Nemcsak a gyűjtés volt persze a cél, sokkal inkább a figyelemfelhívó kezdeményezés aratott sikert, hiszen így sokan értesülhettek és bekapcsolódhattak a programba, melynek célja ráirányítani a figyelmet a szűrések fontosságára. Az idén folytatódnak a finom pink ételek kóstolói Miskolcon az Avalon Ristorante, a Végállomás Bistorant, a Desszertem, a Creppy Palacsintaház, a Villamerika Steakhouse, a The Sweets Bar jóvoltából. A vendéglátóhelyek már a bejáratnál is jelzik, hogy csatlakoztak a programhoz és valamennyi étteremben viselik a rózsaszín szalagot, a kampány szimpátiajelét.

A  már népszerű nemzetközi kezdeményezéshez csatlakozva a Mellrákinfó Egyesület borsodi  csoportja sétával nyitja az idei kampányt. Szeptember 24-én csütörtökön 16:00 órától a Race for the Cure veszi kezdetét a Creppy Centernél és halad a Szinva terasz érintésével a Városház térre. Valamennyi helyszínen a szűrések fontosságát hangsúlyozó, rövid motiváló beszédek hangzanak el, hogy a szakemberek, érintettek a korai felismerés jelentőségét kiemelhessék. A sétához a Mellrákinfó-Borsod tagjai mellett többek között csatlakozik a Női Erőforrás, Család és KarrierPONT csapata is.

A kampány célja tehát, hogy szelíd eszközökkel oldja a betegségtől való félelmet és felhívja a figyelmet arra, milyen fontos az önvizsgálat és hogy a részvétel a rendszeres mammográfiai szűréseken életet menthet. Az időben felfedezett daganat 95% eséllyel túlélhető!

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

Facebook

Időjárás

Karikatúra

furesz

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hogy hívják a mexikói rigót?
– ???
– Rodrigó!

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp