2025. 05. 9. péntek

Gergely

1 EUR 405 HUF
1 GBP 478 HUF
Kezdőlap » Gazdaság » Gazdaság » E-mail marketing vállalkozói szemmel
53867

E-mail marketing vállalkozói szemmel

Aki eredményes akar lenni az online marketingben, nem teheti meg, hogy nem épít listát. Ha szakértő vagy valamilyen területen, akkor ezt meg is kell mutatnod a partnereidnek folyamatos kommunikációval, értékes tartalmak gyártásával, a szaktudásod továbbadásával. Ha az értékadás az első, akkor a vásárlásra ösztönző emailjeidet is meg fogják nyitni. Lássuk, mi a teendő!

Miért érdemes az email marketinggel foglalkozni?

Nos, az egyik cél nyilván a bevételeid növelése új vevők szerzése és a régi vásárlóknak történő újraeladás révén. Ha nincs listád, akkor azt a vevőt, akinek az első látogatáskor éppen nem volt aktuális a vásárlás, el is veszítetted. Nem biztos ugyanis, hogy valaha újra vissza fog találni a honlapodra, lehet, hogy a versenytársadnál fogja megvenni a terméket vagy szolgáltatást.

Egy másik érv az e-mail lista mellett, hogy ennek révén folyamatos kapcsolatot tudsz ápolni a célpiacoddal, megtudhatod az igényeiket, magasabb szintű és teljesebb körű kiszolgálást tudsz nyújtani számukra.

A folyamatos kommunikáció révén benne maradsz a fejükben, így ha elfogy a termék, amit forgalmazol, az email kapcsán eszébe fog jutni, hogy rendelni kellene. Ismétlődő szolgáltatásnál is jó esélyed van, hogy újra igénybe veszi az a vásárló, ha ápoltad vele a kapcsolatot.

Az e-mail marketing emellett csökkenti az egy vevő megszerzésére fordított költséget. Ha csak fizetett hirdetésekkel dolgozol, előbb-utóbb egyre drágább lesz a kattintás, míg a listának történő értékesítés vagy újraértékesítés gazdaságosabbá teheti a marketingkampány egészét.

Az értékes szakmai tartalmak miatt a listád szakértőnek fog tekinteni az adott témában, és ha megvételre ajánlasz valamit, azt is jobban elfogadják majd Tőled.

Mire lehet még szükséged az e-mail marketinghez?

Fontos, hogy legyen egy jó és megbízható levelezőszoftvered, olyan, amelyik a vevőidet nyilvántartja, képes a vevőket különböző szempontok alapján csoportosítani, a különböző csoportoknak akár különböző leveleket, ajánlatokat küldeni. A legjobb, ha a szoftver skálázható, a listád nagyságával együtt növekszik. Lényeges szempont lehet még, hogy a leveleid ne kerüljenek a spamek közé, és kapj visszajelzést arról, vajon az adott levelet megnyitották-e./X/

A lista növelésének lehetőségei

A mennyiség növelésénél fontosabb a lista minősége, azok legyenek a listádon, akiket érdekelhet a terméked vagy szolgáltatásod. Minden listán vannak potyázók, akik csak arra hajtanak, hogy begyűjtsék az értékes információkat. Alapvetően azonban a jó lista vásárlókból és potenciális vásárlókból áll.

A feliratkozásra való ösztönzés jelenjen meg minél több helyen, főként a blogbejegyzéseknél, a landing oldalaknál és a címoldalon is. Nagyobb az esélye a feliratkozásnak, ha azonnal valamilyen értékes tartalomhoz tud hozzájutni a látogató.

Személyre szabott listanövelő ötletekért keresd meg a Klikkmarketing munkatársait!/

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

NAV: Egy kulcs kálváriája
Zárjegy nélküli cigaretta, csaknem húsz kilogramm fogyasztási dohány és ismeretlen eredetű alkohol került elő egy vendéglátóhely zárt ajtója mögül. Az…

Facebook

Időjárás

Hirdetés

Karikatúra

furesz

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hogy hívják a mexikói rigót?
– ???
– Rodrigó!

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp

Hirdetés
Hirdetés
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és olyan funkciókat látnak el, mint amikor felismerik Önt, ha visszatér a webhelyünkre, és segítenek nekünk annak megismerésében, hogy melyek a webhelyünk látogatóink számára leghasznosabb részei. Köszönjük, ha lehetővé teszi számunkra ezen cookie-k használatát!