A veszélyhelyzet előtti nyitva tartással, de bizonyos védelmi intézkedések betartásával kezdik meg működésüket június 2-ától Miskolc Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának ügyfélszolgálatai.
A kihelyezett ügyfélszolgálati irodák egyelőre zárva tartanak.
Jövő héttől újra fogadja az ügyfeleket Miskolc Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának Központi Ügyfélszolgálata a Városház tér 8. szám alatt hétfőn, kedden és csütörtökön 8:00 órától 16:00 óráig, szerdán 8:00 órától 17:30 óráig, pénteken pedig 8:00 órától 12:00 óráig.
Ismét várja az ügyfeleket a Polgármesteri Hivatal Szociális és Köznevelési Osztályának ügyfélszolgálata a Petőfi utca 39. szám alatt hétfőn és csütörtökön 8:00 órától 16:00 óráig, szerdán 8:00 órától 17:30-ig, valamint pénteken 8:00 órától 12:00 óráig.
Az ügyfélszolgálatokon az ügyfelek biztonsága érdekében továbbra is érvényben marad néhány védelmi intézkedés és előírás.
– Az ügyfélfogadásra szolgáló helyiségekben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélpult működik, illetve kizárólag az az ügyfél, akinek az ügyeit éppen intézik.
– Az ügyféltérben és az előtérben várakozók kötelesek a 1,5 méteres védőtávolságot tartani egymástól.
– Az ügyfelek részére kötelező az épületbe történő belépéskor a szájat és az orrot eltakaró eszköz (például orvosi maszk, sál, kendő) viselése, valamint a kihelyezett kézfertőtlenítő használata.
– Az ügyintézők esetében szintén kötelező ügyfélfogadáskor a szájat és az orrot eltakaró maszk viselése.
– Az ügyfeleknek továbbra is azt javasolják, hogy az ügyintézéshez elsősorban az elektronikus elérési módokat válasszák, és az ügyfélszolgálatokat kizárólag abban az esetben keressék fel, ha az ügy jellege, típusa miatt az csak személyesen intézhető. Ahol ez megoldható, ott előzetes bejelentkezést követően kerül sor az ügyfelek fogadására.