Már korábban felhívtam rá a figyelmet, hogy ilyen esetekben a szolgáltató feladata felszólítani a tulajdonost a rákötésre, ami ha nem valósul meg akkor a szolgáltató jelzi a kormányhivatal felé, amelynek feladata a büntetés kiszabása. A kormányhivatal válaszából azonban az derült ki, hogy két cím esetében jelzést sem kaptak a MIVIZ Kft.-től a harmadiknál pedig az, „hogy a tulajdonosok részére történő kézbesítés számos esetben nem a vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfelelően történt.” Az is kiderült, hogy Miskolc város is tulajdonos abban az ingatlanban amelyből évek óta folyik a szennyvíz a Perces-patakba.
Képviselőként, és perecesi lakosként is felháborítónak tartom, hogy a szolgáltatónak nem sikerül megoldani a feladatot, ráadásul 2018. decemberétől tisztában van a rossz kézbesítéssel mégsem pótolta a hiányosságot. Ezért Miskolc város jegyzőjéhez fordulok, hogy a MIVIZ Kft. azonnal kezdje meg az eljárást, hogy minél hamarabb megszűnjön a környezetszennyezés.
Pakusza Zoltán, miskolci önkormányzati képviselő, Mi Hazánk Mozgalom