2024. 11. 23. szombat

Kelemen, Klementina
1 EUR 411 HUF
1 GBP 494 HUF
Kezdőlap » Hírek » Sport » November 15-ig várják a pályázatokat a Sportmarketing Díjra!

November 15-ig várják a pályázatokat a Sportmarketing Díjra!

Ha volt együttműködése, aktivitása sportolóval, sportszervezettel, vagy sporteseménnyel, most mutassa meg a kampányát!
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata idén egy hiánypótló kezdeményezést indított útjára hazánkban. Kihirdette az első, magyar Sportmarketing Díjat, melyre november 15-ig várják a pályázatokat.

A kihirdetésre került Sportmarketing Díj kiváló felületet és alkalmat ad arra, hogy a legjobb hazai sportmarketing együttműködések megmérettessék magukat.  A Sportmarketing díjra 2019. november 15-ig lehet beadni a pályázatokat, a 2018. január 1. és 2019. október 31. között megvalósult sportmarketing kampányokkal és együttműködésekkel.

Ön már kiválasztotta melyik kategóriában indul?
Az MMSZ Sportmarketing Díj Kategóriái
A legértékesebb sportoló és sportcsapat (nem nevezhető)
Az MMSZ Sportmarketing Tagozata és a Neticle online médiafigyelő- és médiaelemző, mint független értékelő cég segítségével online és social media monitoring alapján meghatározza, hogy az elmúlt évben mely sportolók és sportcsapatok rendelkeztek a legnagyobb médiaértékkel. Ez alapján egy – egy TOP 10-es listát állítanak össze mindkét kategóriában. Az értékelés egy 100 pontos listán meghatározott módszertan szerint történik. A módszertan transzparens és mindenki számára megismerhető.
A legjobb sportszponzoráció
Sportcsapat, sportegyesület, sportszövetség (szervezet), vagy sportoló  és a szponzoráló cég között megvalósult közös marketing tevékenységének a bemutatása.

A leginnovatívabb sportmarketing-együttműködés
Egyedi, izgalmas, innovatív megoldásokkal megjelenő közös kommunikációs és marketing aktivitás a sportoló és a szponzoráló cég között.
A legjobb integrált sportmarketing-együttműködés
A sportoló / sportcsapat és a szponzoráló cég közötti együttműködésben létrejövő a PR, esemény és a sportmarketing kommunikáció bármilyen egyéb elemét integrált módon használó, több médiafelületen megjelenő kampány.
A legjobb sportesemény-szponzoráció
Valamely sportesemény támogatásán keresztül a szponzoráló cég és az esemény hírnevének javítását szolgáló közös marketing tevékenység, együttműködés, aktivitás bemutatása.

Akár az ön sportmarketing kampánya is képviselheti hazánkat a rangos Best of Europe Díjon!

A Tagozat az ESA (Európai Szponzorációs Szövetség) nemzetközi sztenderdjeinek alkalmazása révén egy olyan visszajelzést, és egyben felületet kíván biztosítani a magyar sportmarketing piacnak, amely a nemzetközi színtéren is megállja a helyét. A négy fő kategória közül a három ESA kvalifikációs kategória győztesei közül, meghívásos alapon kerül ki az az egy legjobb pályázat, aminek lehetősége lesz a “Best of Europe Díjon”, hazánkat képviselve, a nemzetközi színterén is megmérettetni magát.

A magyar Sportmarketing Díj keretén belül minden kategóriában kihirdetésre kerül shortlist a legjobb pályamunkákból. A zsűri, 12 fős nemzetközi és hazai marketing szakemberekből álló grémium, akik értékelik majd a pályaműveket, pontozásuknak megfelelően lesz bronz, ezüst és arany díjas.

További információk a Sportmarketing Díjról és a pályázati feltételekről a
http://sportmarketingsummit.hu oldalon található.

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

Üdv a pénzügy világában!
Az iskolás évek alatt sokan abszolút távol érezzük magunktól a matematikával összefüggő tantárgyakat, aztán a felnőtt életünkben mégis pénzügyekkel, s…

Facebook

Időjárás

Karikatúra

furesz

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hogy hívják a mexikói rigót?
– ???
– Rodrigó!

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp