2025. 05. 9. péntek

Gergely

1 EUR 405 HUF
1 GBP 478 HUF
Kezdőlap » Hírek » Sport » Végre szeretjük a murvát!
50143

Végre szeretjük a murvát!

Interjú Farkas Kálmán csapatvezetővel a 26. TAXI4 Veszprém Rali után.


Egy igen rövidre sikerül veszprém rali után vagyunk. Az első gyors sajnos a versenyzőtárs balesete miatt etap lett, így a tényleges megmérettetés a kislőtéri gyorson kezdődött. Ezen a szakaszon egy erős második hellyel kezdtek be a srácok. Ez elfogadható volt tőlü
k?
– Messze jól teljesítettek, igen jól beleszoktak a speciális veszprémi murvába. Oly annyira, hogy szinte biztos voltam az első három hely egyikébe. Véleményem szerint még maradt is benne, tehát a következő körben biztos tudtunk volna gyorsulni. Mondhatni, minden összeállt, jó volt a technika, minden beállítása kézhez áll a legényeknek, sőt, az első alkalom volt, hogy a murva kezdett tetszeni nekik. Ezek eredményeképpen pedig, jó idők születhettek volna.

Milyen csapatutasítással engedted Tim Gáborékat neki a 26. Taxi4 Veszprém ralinak?

– Az előzmények miatt megbeszéltük, nem kockáztatunk feleslegesen egy bejáratós motorral. Erre a versenyre pedig kifejezetten igaz, hogy az nyer, aki be tudja osztani a gépet. Így is lett volna, minden a megbeszéltek szerint haladt, precízen tették a dolgukat a versenyzőink. Akkor jött a várpalotai gyors, amihez nagy reményeket fűztünk.

Itt még szépen elrajtoltak, aztán egy nem várt technikai hiba vetett véget a versenyüknek és a pontgyűjtésnek. Mi történt az autóval?
– Simán eltört a csonkállvány egy olyan részen, ahol élő ember nem gondolná. Az öntvény tövén, a legvastagabb részén. Jelzem, nem tehetek most magamnak sem szemrehányást, mert pont az év elején cseréltük ki vadonat újra, nem sok kilométer volt benne. Lehet, hogy a régi pont kibírta volna, bár ez a verseny mindig ki szokta deríteni az autó gyenge pontjait. Ami aszfalton nem jelentkezne, az itt megadja magát. Most is ez történt, zárványos volt az öntés.

A jövő héten lesz a Baranya Kupa. Addigra kész lesz az autó?
– Már rajtra kész, olyan piti alkatrészről beszélünk, hogy közben az aszfaltra való átszereléssel is végeztünk. Még van némi utómunkálat a gépen, de ezek nélkül a finomítások nélkül is rajthoz lehetne állni vele, méghozzá jó eredménnyel. Tulajdonképpen a hangolás ezen része, a különösen kockázatos, bevállalós részeken való viselkedés tökéletesítésére szorítkozik. Egy biztos, megint rövid versenye lesz a RALLY2-nek, pedig számítottunk egy szorzós eredményre. Itt most támadni kell ezerrel, persze észszerű keretek között.  Aztán meglátjuk, mi jön ki belőle. Egyben bízunk, végre jóízűen végig tudunk menni a célig. Ezt várják el tőlünk a szurkolóink, valamint a reklám partnereink.
– Hajósi Miklós –

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

NAV: Egy kulcs kálváriája
Zárjegy nélküli cigaretta, csaknem húsz kilogramm fogyasztási dohány és ismeretlen eredetű alkohol került elő egy vendéglátóhely zárt ajtója mögül. Az…

Facebook

Időjárás

Hirdetés

Karikatúra

furesz

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hogy hívják a mexikói rigót?
– ???
– Rodrigó!

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp

Hirdetés
Hirdetés
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és olyan funkciókat látnak el, mint amikor felismerik Önt, ha visszatér a webhelyünkre, és segítenek nekünk annak megismerésében, hogy melyek a webhelyünk látogatóink számára leghasznosabb részei. Köszönjük, ha lehetővé teszi számunkra ezen cookie-k használatát!