Új BKK ügyfélközpont nyílt 2019. június 27-én Budapest XVII. kerület, Rákosmente központjában, a Pesti út 170/b. szám alatt. A nyitott ügyféltérrel rendelkező, klimatizált ügyfélközpontban két kiszolgálópultnál fogadják az ügyeiket intéző közlekedőket, vásárlókat.
A Fővárosi Önkormányzat elkötelezett a közösségi közlekedési háttérszolgáltatások fejlesztése mellett, ezért nagy hangsúlyt fektet a modern építészeti megoldások mellett az ügyfelek komfortérzetének és az ott dolgozók munkakörülményeinek javítására, illetve az akadálymentesítésre. A mozgáskorlátozottakat megfelelő magasságú pult, a látássérülteket taktilis sávok, a siketeket és nagyothallókat pedig az előírásoknak megfelelő audiórendszer segíti az akadálymentes ügyintézésben.
Az ügyfélközpontnál jegy- és bérletkiadó automatát is telepítettek, amely a nap 24 órájában, az ügyfélközpont nyitva tartási idején kívül is biztosítja a jegy- és bérletvásárlási lehetőséget.
Az új ügyfélközpontban lehetőség van közösségi közlekedési jegyek-és bérletek megvásárlására, kapcsolódó információkérésre és bejelentésre, pótdíjak rendezésére, MOL Bubi ügyintézésre, közúti szolgáltatásokkal (behajtási engedélyek, parkolás) kapcsolatos információkérésre, illetve taxiszolgáltatással kapcsolatos bejelentésekre.
A BKK-nál a már működő 12 ügyfélközpontban korábban bevezetett szolgáltatás, amely szerint soron kívüli kiszolgálásban részesülnek a kismamák és a kisgyermekes szülők, az új BKK ügyfélközpontban is elérhető. Az előírásokat betartva az ügyfélközpontba kutya is bevihető.