Idén nyáron is segíthetik a fesztiválozók az Út a Mosolyért Alapítványt azzal, hogy az #együttazautistákért hashtaggel posztolják a fesztiválélményeikről készült fotóikat a közösségi médiában. A MOL ugyanis minden egyes feltöltött kép után 500 Ft-tal támogatja az alapítvány aktuális kezdeményezését, az első Autista Krízis Ház és Oktatási Központ létrehozását.
A 2019-es fesztiválszezonban is meghirdette népszerű jótékonysági akcióját az Út a Mosolyért Alapítvány. A Telekom VOLT, a Balaton Sound, a Sziget és a Strand fesztivál látogatói rendkívül egyszerűen, mindössze az eseményen készült fotóik feltöltésével segíthetik az alapítvány aktuális célkitűzését, az első Autista Krízisház és Oktatási Központ létrehozását. Nagyon fontos, hogy a fényképeket az #együttazautistákért hashtaggel megjelölve osszák meg a közösségi média felületeken, mert így a MOL felajánlásának köszönhetően minden egyes kép után 500 Ft adományban részesül az alapítvány.
A fesztiválokon hostessek is segítik az akciót, nagyméretű fényképkeretekkel teszik még egyedibbé a résztvevők fotóit. Az #együttazautistákért hashtaget használó képfeltöltők között minden fesztivál után értékes nyereményeket sorsolnak ki, így a kezdeményezést fényképükkel támogatók akár 2020-as fesztiválokra szóló 1 hetes VIP bérleteket, Dorko cipőket és egyhétvégés BMW/Mini tesztvezetést is nyerhetnek.
Az Út a Mosolyért Alapítvány jelenlegi célkitűzése az első Autista Krízis Ház és Oktatóközpont létrehozása. A központban szakszerű és hatékony segítséget tudnak majd nyújtani a súlyos autizmussal élő személyeknek és családjaiknak, valamint tanulási, tapasztalatszerzési lehetőséget biztosítanak a szakemberek számára, a Heim Pál Gyermekkórház, az Autisták Országos Szövetsége és az Autizmus Általános Iskola munkatársainak szakmai közreműködésével.
„Az autizmussal élő emberek sok odafigyelést és törődést igényelnek, speciális élethelyzetüket leginkább a fiatalok érthetik meg, hiszen ők alkotják a társadalom legnyitottabb csoportját. Ezért is számítunk tehát rájuk, hogy idén a fesztiválozás egyszerre szóljon a szórakozásról és a jótékonykodásról. Elhatároztuk, hogy az idén is biztosítjuk számukra ezt a támogatási lehetőséget, a MOL-nak pedig ezúton is nagyon köszönjük, hogy minden egyes feltöltött kép után 500 Ft-tal járul hozzá céljaink megvalósításához” – nyilatkozta Szijjártó-Nagy Szilvia, a kiemelten közhasznú Út a Mosolyért Alapítvány elnöke.
Az alapítvány céljait a fesztiválszezonon kívül is, egész évben támogathatják az adományozók a 13616-os adományvonal segítségével, hívásonként, illetve sms-enként 500 forinttal.