Idén is nagy sikerrel zárult a Lidl Magyarország immáron negyedik Telitálka kampánya, melynek eredményeképpen az áruházlánc, vásárlóinak segítségével több mint kétmillió forint értékű, közel 10 tonna állateledellel támogatja a Noé Állatotthon Alapítványt, így mintegy félezer kisállat számára biztosítja az ellátást a következő két hónapban.
Az áruházlánc ezúttal is szórakoztató, mégis figyelemfelhívó módon kérte social média oldalának követőit arra, hogy közösen támogassák a nehézsorsú állatokat. Az idei kezdeményezés keretében egy virtuális kutya invitálta az állatbarátokat, hogy csatlakozzanak az akcióhoz azzal a céllal, hogy biztosítsanak számára elegendő élelmet. A vállalat ily módon is szerette volna felhívni a figyelmet a felelős állattartás fontosságára. Az összefogás sikerét mutatja, hogy közel tízezren csatlakoztak az adománygyűjtéshez, melynek eredményeképpen a Lidl, vásárlóival összefogva mintegy tíz tonna minőségi állateledellel közel 500 kisállat étkezéséhez járul hozzá.
„A Lidl Magyarországgal évek óta tartó együttműködés az Alapítvány számára rendkívül fontos. A tény, hogy a tíz tonna minőségi állateledellel segítenek minket, lehetőséget ad számunkra, hogy az erre szánt forrást felszabadítva így a rászoruló kisállatok egészségügyi kezelésére vagy további fejlesztésekre fordíthassuk”- mondta el Schneider Kinga, az Alapítvány szóvivője.
„A Telitálka kampány az áruházlánc társadalmi felelősségvállalásának az évek alatt egyik fontos programjává vált, hiszen valljuk, hogy az állatokról való felelős gondoskodás mindannyiunk kötelessége. Bízunk benne, hogy ezzel a támogatással még több kisállat kap esélyt az örökbefogadásra, hogy szerető környezetben élhessen” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.