„Dalszerzés előtt van amikor imádkozom. Azt szoktam kérni, hogy különleges élményt tudjak adni annak, aki majd meghallgatja a dalt. A hitemmel kapcsolatos utalások mindig ott vannak a dalokban, mivel ez bennem van és fontos nekem, nem csak a civil életemben, hanem a zenémben is.
A dalszerzést bármilyen érzelem el tudja indítani. Néha háttérbe kell szorítani az egót, van amikor például nehéz megválni egy versszaktól, de mégis meg kell. Ugyanilyen döntéseket hozunk szerintem a civil életünkben is a hétköznapokban: van amikor nehezünkre esik megtenni valamit, vagy éppen nem megtenni, de mégis kontrolláljuk magunkat, mert nem szeretnénk öncélúvá válni, és kényünk-kedvünk szerint élni.
Ahol a félelem lakik, ott az igazság mindig alternatív: Ha az ember fél, akkor az teljesen át tudja alakítani az igazságérzetét. Nekem is megvan a saját igazságom, neked is, és mindenki másnak is, de ezek igazából alternatívák, és tényleg csak egy igazság van.
A színpad egy nagyon érdekes világ. Azt mondják, hogy a meditációnak egy nagyon különleges állapota a színpadon való éneklés. Fizikailag is nagyon egészséges – nekem volt már olyan, hogy meggyógyultam a színpadon egy koncert alatt.”