A piacvezető gasztroportálhoz decemberben közel három millióan fordultak inspirációért
Újabb rekordokkal zárta az évet a legolvasottabb gasztromagazin: a Nosalty receptjeire decemberben több mint 2,7 millió egyedi látogató volt kíváncsi, a szentestét megelőző napon pedig a Central Médiacsoport portálja volt a harmadik leglátogatottabb oldal itthon. 2018-ban a felhasználók kedvenc karácsonyi receptje a „Karácsonyi rögtön puha mézeskalács” lett, míg szilvesztert megelőzően a „Hagyományos lencsefőzelék”-re kattintottak legtöbben.
Tíz éves rekorddal zárta az évet a garázsblogként indult gasztromagazin. A 2012 óta piacvezető Nosalty hatvanezer receptjével átlagosan havi kétmillió felhasználót vonz, tavaly decemberben azonban több mint 2,7 millió egyedi felhasználó tervezte meg az ünnepi menüt a portál segítségével.
A szentestét megelőző napon közel hatszázezer egyedi látogató összesen 2,3 millió oldalt keresett fel a Nosalty-n: ezzel a Digitális Közönségmérési Tanács adatai alapján az online magazin lett az aznapi harmadik legnézettebb haza site. A szilveszteri készülődés időszakában, december 30-án pedig 505 ezren válogattak a legfinomabb buli receptek közül. (Forrás: dkt.hu, teljes, totál)
A portál tapasztalatai alapján a magyarok kedvenc karácsonyi receptjei idén a Karácsonyi rögtön puha mézeskalács, a Klasszikus hagyományos bejgli és a Töltött káposzta karácsonyra voltak, az új évre hangolódáshoz pedig a lencsefőzelék különböző verzióit, a Hagyományos lencsefőzeléket, a Lencsefőzelék egyszerűent és a Lilahagymás lencsesalátát választotta az olvasók többsége.