2025. 05. 10. szombat

Ármin, Pálma

1 EUR 405 HUF
1 GBP 478 HUF
Kezdőlap » Kultúra » Kultúra » Rekordszámú pályázat érkezett
47739

Rekordszámú pályázat érkezett

Rekordszámú, több mint 180 pályamunka érkezett a Lidl Magyarország általános iskolák számára kiírt felhívására, melyre egészséges és kreatív uzsonnával nevezhettek az intézmények.

A közönségszavazás keretein belül közel 10 000 szavazatot kaptak az ötletes megoldások. A pályázat sikeres zárása volt a vállalat szeptember végén indult Egészségesen az iskolapadban! kampányának.
Nagy volt az érdeklődés a Lidl tudatos táplálkozást népszerűsítő, immáron negyedik alkalommal kiírt pályázati felhívásának. Az ország minden tájáról érkeztek az iskolás csoportok receptjei és a kreációkat bemutató fotói, hogy bebizonyítsák, uzsonnára is lehet táplálót és egészségeset fogyasztani. Az összesen 187 pályamunkát szakmai zsűri értékelte. Az 1 millió forint összdíjazású pályázat első helyezettje – a 87 pályázó intézmény közül – a Budaörsi Herman Ottó Általános Iskola, második helyezettje a Sajóbábonyi Deák Ferenc Általános Iskola, dobogósa pedig a Sárbogárdi Mészöly Géza Általános Iskola csapata lett. A közönségdíjat, több mint 1300 szavazattal a budapesti Fodros Általános Iskola alkotása nyerte el. A „Legegészségtudatosabb iskola” díját a Pomázi Mátyás Király Általános Iskola érdemelte ki.
„Nagyon sok kreatív alkotás érkezett, ami nem könnyítette meg a döntést. Ugyanakkor örömmel tölt el, hogy ennyi intézmény komolyan vette a feladatot és hogy rajtuk keresztül több ezer gyermekhez és családhoz jutott el az üzenetünk: bármikor lehet finomat és egészségeset enni” – mondta Kubányi Jolán, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke.
Fontos ez az üzenet annak tükrében is, hogy szemléletformáló kampányának fókuszába az áruházlánc idén a nassolást állította, abban az összefüggésben, hogy ha nassol is a gyermek, azt egészségesen is teheti. A Lidl előzetes, szülők körében végzett online felmérésének eredménye szerint ugyanis az általános iskolások több mint a fele (57%) heti rendszerességgel nassol, leginkább sós ropogtatnivalókat és édességeket. E tendencia mérséklése érdekében a vállalat egészséges nassolási ötletekkel és receptekkel is segítette a szülőket. A téma aktualitását és fontosságát a nagyfokú érdeklődés is mutatja, hiszen a támogató anyagoknak platformot biztosító aloldalt eddig több mint harmincezren látogatták meg.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője kiemelte, a vállalat számára kiemelten fontos az egészséges életmódra való nevelés és így a gyermekek, szülők edukációja az egészséges táplálkozás témájában. „Öröm számunkra, hogy családoknak segíthetünk, a pályázat által iskolákat támogathatunk, büszkeséggel tölt el bennünket, hogy évről-évre egyre nagyobb számban érdeklődnek a felhívásunk iránt. Bízunk benne, hogy ezzel hozzájárulhatunk minél több kisgyermek egészségesebb és változatosabb étrendjének kialakításához”– tette hozzá.

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

NAV: Egy kulcs kálváriája
Zárjegy nélküli cigaretta, csaknem húsz kilogramm fogyasztási dohány és ismeretlen eredetű alkohol került elő egy vendéglátóhely zárt ajtója mögül. Az…

Facebook

Időjárás

Hirdetés

Karikatúra

furesz

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hogy hívják a mexikói rigót?
– ???
– Rodrigó!

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp

Hirdetés
Hirdetés
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és olyan funkciókat látnak el, mint amikor felismerik Önt, ha visszatér a webhelyünkre, és segítenek nekünk annak megismerésében, hogy melyek a webhelyünk látogatóink számára leghasznosabb részei. Köszönjük, ha lehetővé teszi számunkra ezen cookie-k használatát!