2025. 05. 10. szombat

Ármin, Pálma

1 EUR 405 HUF
1 GBP 478 HUF
Kezdőlap » Gazdaság » Gazdaság » Okosplakátok Budapesten
royal_magazin_PNG

Okosplakátok Budapesten

PLAKÁTFORRADALOM: magyar KÜTYÜVEL „BESZÉL” HOZZÁNK a citylight
Magyar fejlesztésnek köszönhetően hódítják meg Budapestet és a többi világvárost az okostelefonjainkkal kommunikáló citylight-ok. Az intelligens megoldással a reklámzaj növelése nélkül juthatnak értékes információkhoz és kedvezményekhez az okosplakátok mellett elhaladó felhasználók.

A magyar fővárosban mutatkozik be a JCDecaux intelligens citylight megoldása, amely sokkal több puszta reklámeszköznél: a folyamatos jól informáltság záloga lehet. A piacvezető out-of-home médiavállalat Budapestről világhódító útjára induló újdonsága hazai fejlesztés: az egyedi igényekhez szabható, mindössze gyufásdoboznyi méretű, könnyen telepíthető iBeacon jeladót idehaza gyártják.

Az outdoor promóciós felhasználás módszerét szintén a JCDecaux Hungary-nél dolgozták ki erre a Bluetooth-alapú megoldásra, amelyet eddig jellemzően üzletekben alkalmaztak vásárlássegítő célokra. A JCDecaux Beacon-jeladóval felszerelt okosplakátjai csendes üzenetet küldenek a közelben elhaladó felhasználók okostelefonjára, diszkréten, ahogy egy SMS érkezik.

A hagyományos üzenetként olvasható információ a tesztidőszakban egy kereskedelmi ajánlat – amelyet az eddigi tapasztalatok szerint gyakrabban követ vásárlás, mint a megszokott offline csatornákon közvetített promóciókat. A technológia rugalmasságából adódóan ugyanakkor később közhasznú közösségi tartalom, azaz például közlekedési vagy időjárási tudnivaló is lehet. A Beacon üzenetküldés kiemelten biztonságos a felhasználók szempontjából, hiszen az üzenet eltűnik a telefonról, amint a citylight hatósugarából kilépünk – és a jeladók sem használnak fogyasztói adatot.

Eddig 50 fővárosi citylight-ot szereltek fel a városi életet komfortosabbá tévő üzenetküldővel, ez a szám az év végéig, vagyis az üzleti bevezetés időpontjáig 300-ra nő. A budapestiek a NetPincér szolgáltatásával tesztelhetik a rendszert, amely az első két hét alapján nagyon ígéretesnek mutatkozik: Az első két hét után azt látjuk, hogy egy teljesen új dimenzió rajzolódik ki a direkt elérést, értékesítést támogató mechanizmussal operáló promók számára az iBeacon eszköz segítségével. Az AV nagyon erős, a brand awareness is magasan, talán még a reméltnél is jobban teljesít és a kuponok letöltésében is affinisak mondhatók az emberek. – fogalmazott Gothár Gergő, a NetPincér chief marketing officere. Hozzátette : különösen a márkaismertség és a kuponok letöltése terén mutatott kiemelkedő, a reméltnél is jobb teljesítményt a Beacon.

A sikeres tesztet követően a világújdonság további magyar, illetve külföldi nagyvárosokban is megjelenik. Ezzel párhuzamosan bővül a csatlakozó szolgáltatások, illetve a funkciók köre. A JCDecaux törekvésének megfelelően az intelligens citylight-ok az okosvárosok fontos, az offline és a digitális üzenetek összekapcsolására képes kommunikációs csatornájává válhatnak – már a közeli jövőben.

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

NAV: Egy kulcs kálváriája
Zárjegy nélküli cigaretta, csaknem húsz kilogramm fogyasztási dohány és ismeretlen eredetű alkohol került elő egy vendéglátóhely zárt ajtója mögül. Az…

Facebook

Időjárás

Hirdetés

Karikatúra

furesz

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hogy hívják a mexikói rigót?
– ???
– Rodrigó!

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp

Hirdetés
Hirdetés
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és olyan funkciókat látnak el, mint amikor felismerik Önt, ha visszatér a webhelyünkre, és segítenek nekünk annak megismerésében, hogy melyek a webhelyünk látogatóink számára leghasznosabb részei. Köszönjük, ha lehetővé teszi számunkra ezen cookie-k használatát!