Interjú Ifj. Bihari Péter raliversenyzővel a TAXI4 Székesfehérvár Rali után.
Az ifj. Bihari – Konyári párosnak sajnos rövidre sikerült a TAXI4 Székesfehérvár rali.
Mi is történt?
– Sajnos az utolsó szakaszra nem mentünk ki, mert a fékolajunk felforrt és elment a fék. Miután elég lobogósak a pályák, nem kockáztattuk meg így a szakaszt.
Az első nap sokat csúszkáltatok a pályán, nyilatkoztátok a Rally Rádiónak a gyorsok végén. Mennyire jöttek be nektek az első napi gyorsok?
– Az első nap tapogatóztunk, számunkra újak voltak a pályák. A gumikra és a hajtásra próbáltuk fókuszálni, a pályák tetszettek az itinerünket is sikerült finomítani. A gyorsaságik tempósak, ebből kifolyólag nagy sebességnél is sikerült keresztbe csúszkálnunk, ami nem gyors, de legalább látványos, belülről pedig izgalmas.
A nap végén egy városi Superspecial várt benneteket. Itt jól kiszolgálhattátok a kilátogató nézőket, ismerősöket. Hogy tetszett nektek az aszfaltos csapatás?
– A városi szakaszon próbáltunk keresztbe menni, de sajnos a betapadt sokszor a gumink és az autónak nem mindig volt kedve keresztbe menni, illetve a féltengelyeket is próbáltuk kímélni, mert párat már sikerült eltörni.
Vasárnap mindhárom szakaszon, folyamatosan gyorsultatok. Hogy ízlett nektek az utolsó nap?
– Vasárnap sikerült gyorsulni, de a nap elején a hajtáspumpánk kiszállt a versenyből, így nem megfelelően működött az autó nem volt kiszámítható.
A Mitsubishi EVO IX hogy bírta a két napot? Adott-e munkát a szerelőknek?
– A szervizcsapatnak nagy köszönet! Sikerült lecsúszni egy kicsit az útról megütöttük az autó hátsó futóművét, de a szervizben profin megoldották. Megcsinálták a hajtáspumpát, hogy menni tudjuk, a fék hiba pedig az fékolajban keresendő. KÖSZÖNET ÉRTE!
Összességében, miként értékelitek a TAXI4 Székesfehérvár rallyt?
Összességében egy jó verseny volt, tudunk még gyorsulni, de ismét közelebb kerültünk az autóhoz.
– Hajósi Miklós –