A HELL ENERGY bombaként robbantotta legújabb reklámfilmjét április 2-án, melynek főszereplője nem más, mint a híres hollywoodi színész, Bruce Willis. A cégcsoport ezzel Magyarországon egyedüliként mondhatja el magáról, hogy külföldi „A” kategóriás világsztárral dolgozott együtt legújabb kampányában. A HELL munkatársai most a kulisszák mögüli eseményekről is meséltek.
„Ha valamilyen jeles esemény történik az ember életében, általában ajándékkal szokás megemlékezni róla.” – kezdi Tóth Eszter Anna, a HELL ENERGY Magyarország Kft. PR igazgatója. „Egyértelmű volt számunkra, hogy az együttműködés kapcsán szeretnénk valamivel kedveskedni Bruce Willisnek, és abban is biztosak voltunk, hogy nagyon különleges ajándékkal szeretnénk meglepni őt. Mivel a reklámfilm forgatás előtt kóstolót küldtünk termékeinkből a híres filmszínésznek, hamar kiderült, hogy nagyon ízlik neki a magyar energiaital. Kézenfekvő ötletnek tűnt tehát, hogy egy HELL-es relikviát ajándékozzunk neki. A választás végül a HELL gyárában őrzött és nagy becsben tartott 1 milliárdadik helyben legyártott HELL energiaitalra esett, melyen a gyártási szám bizonyítja, hogy ez valóban a 2011 óta működő ultramodern töltőüzemben korábban legyártott, 1 milliárdadik darab. A Die Hard filmek főhőse az ajándékot kissé meglepetten, de széles mosollyal fogadta és biztosított minket, hogy a fontos tárgyak közé kerül majd otthonában, hiszen neve a világ 40 országában futó kampány kapcsán 1 évre összefonódik a HELL ENERGY-vel, így a színész számára is emlékezetes marad a közös munka.” – mesélte a PR igazgató, aki még több részletet árult el a forgatásról.
„Habár Mr. Willis nem túl beszédes, a szünetekben néha volt lehetőségünk pár mondatot váltani vele. Egyik ilyen alkalommal kiderült, hogy pontosan tudja, hogy a cégünk energiaitalai fúrt kutakból nyert, ásványvíz minőségű vízből készülnek. Ebből tudtuk, hogy valóban megnézte a pihenőhelyére, az úgynevezett ’greenroomba’ bekészített, a HELL szikszói gyárát bemutató rövid videót is.”
A színész érdeklődése a cég által gyártott termékek iránt ezzel nem ért véget.
„Mivel a HELL energiaitalok egyelőre még nem kaphatók az Egyesült Államokban, Mr Willis – a managementjének a forgatás előtt küldött kóstolón kívül – csak a felvétel napján találkozott a magyar energiaital brand termékeivel. A reklámfilm elkészítése és a fotózás alatt azonban jól látszott, hogy igencsak megkedvelte azokat, hiszen nem csak azokban a jelenetekben kortyolgatott belőle, amikor arra a rendezői instrukció szerint szükség volt, hanem még a szünetekben is HELL-es palackkal a kezében sétált vagy üldögélt. Sőt, sokszor a külön rendezői utasítás ellenére – miszerint a kép vagy a felvétel csak addig hasznos, amíg kinyitja a hűtőt vagy a dobozt – minden alkalommal előszeretettel iszogatott az italokból. Ezek után már nem volt meglepő, amikor azzal a kéréssel fordult hozzánk, hadd vigye haza a forgatáson használt hűtőt, illetve kicsit később egy másikat az edzőterembe kért, ahol formában tartja magát, és még a következő, Edward Nortonnal történő ’Motherless Brooklyn’ című film forgatására is kért a frissítőből, mert, mint mondta, szívesen kortyolgatná ott is.” – tette hozzá Pantl Péter, a HELL ENERGY marketingigazgatója.