2025. 05. 9. péntek

Gergely

1 EUR 405 HUF
1 GBP 478 HUF
Kezdőlap » Hírek » B.A.Z.-megyei hírek » Új NAV ügyfélszolgálati helyet adnak át Tokajban
royal_magazin_PNG

Új NAV ügyfélszolgálati helyet adnak át Tokajban

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Adó- és Vámigazgatósága új ügyfélszolgálati helyet – NAV ablakot – nyit 2017. december 18-án a Tokaji Kormányablak épületében a Rákóczi utca 52. szám alatt. Az ügyfelek heti két alkalommal intézhetik adózással kapcsolatos ügyeiket az ügyfélszolgálaton.
Nyitvatartási idő

Hétfő

8.00-12.00

13.00-17.00

Csütörtök

8.00-12.00

13.00-16.00

A NAV munkatársai az alábbi szolgáltatásokkal várják ügyfeleiket:

–          szóbeli tájékoztatás

–          ügyfélkapu ügyintézés

–          beadványok átvétele

–          adókártya ügyintézés

–          egészségügyiszolgáltatási-járulékkal kapcsolatos ügyintézés

–          adószámla egyeztetés

–          segítségnyújtás az adózással kapcsolatos nyomtatványok kitöltéséhez

–          személyijövedelemadó-bevallások javítása

–          készpénzátutalási megbízások kiadása

–          bankkártyás befizetés

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

NAV: Egy kulcs kálváriája
Zárjegy nélküli cigaretta, csaknem húsz kilogramm fogyasztási dohány és ismeretlen eredetű alkohol került elő egy vendéglátóhely zárt ajtója mögül. Az…

Facebook

Időjárás

Hirdetés

Karikatúra

furesz

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hogy hívják a mexikói rigót?
– ???
– Rodrigó!

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp

Hirdetés
Hirdetés
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és olyan funkciókat látnak el, mint amikor felismerik Önt, ha visszatér a webhelyünkre, és segítenek nekünk annak megismerésében, hogy melyek a webhelyünk látogatóink számára leghasznosabb részei. Köszönjük, ha lehetővé teszi számunkra ezen cookie-k használatát!