2025. 05. 11. vasárnap

Ferenc

1 EUR 405 HUF
1 GBP 478 HUF
Kezdőlap » Kultúra » Kultúra » A modortalan személyzet és a munkahelyi hívás a legzavaróbb nyaralás alatt
royal_magazin_PNG

A modortalan személyzet és a munkahelyi hívás a legzavaróbb nyaralás alatt

Elindult az Év Szállása verseny
A modortalan, kedvetlen személyzet, az elvárásoknak nem megfelelő színvonal és a munkával kapcsolatos telefonhívások a legzavaróbbak nyaralás alatt – derült ki az Év Szállása verseny indulása alkalmából készített friss Szallas.hu felmérésből. A többek közt 600 ezer vendégértékelést vizsgáló megmérettetésen nemcsak a legjobb szálláshelyet keresik, hanem a legkreatívabb turisztikai fejlesztéseket is.

A magyar utazók többsége (80%) családon belül közösen dönt a nyaralás úti céljáról a Szallas.hu friss felmérése szerint, mely a most induló Év Szállása verseny apropójából készült. Ott, ahol ez nem így történik, jellemzően a nő diktál. „Az utazók kétharmada azt is előre megtervezi, hogy a nyaralás idején milyen programokat vesz igénybe, illetve mely látnivalókra fizet be előre, csak minden 3. vendég intézi a nyaralás alatti extra élményeket spontán” – mondta Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezető igazgatója.

A rossz időnél van sokkal zavaróbb

A nyaralók nagy többsége a kikapcsolódás során az egyensúlyra törekszik: az aktív programokra és a passzív pihenésre nagyjából ugyanannyi időt szentelnek. Az ideális nyaralásba persze belerondíthatnak zavaró tényezők, melyek sorában az elvárt színvonalon aluli szolgáltatás, a modortalan személyzet, illetve a munkatársaktól beérkező hívások végeztek az élen.

„Az eredmények alapján elmondhatjuk, hogy a szálláshelyhez, illetve a szolgáltatáshoz szorosan kapcsolódó mulasztások, hiányosságok mindennél jobban irritálják a vendégeket, a rossz idő, a hangoskodók vagy éppen a nyilvánosan egymást felfaló párok sokkal kevésbé verik ki a biztosítékot vakációzáskor” – mondta Szigetvári József. A szakember hozzátette, az idén immár 5. alkalommal megrendezésre kerülő Év Szállása versenyen ezért is kap nagy hangsúlyt a vendégek véleménye: több mint 600 ezer értékelés, várhatóan 150 ezer szavazat és a szakmai zsűri véleménye alapján osztják ki a legjobb szálláshelyeknek járó díjakat.

A szállásadóknak járó elismeréseken felül idén is megválasztják a Turizmus Szakma Példaképét, valamint átadják az Év Családbarát Szálláshelyének, az Év Külföldi Szálláshelyének és az Év Turisztikai Attrakciójának járó díjakat is. A zsűrit idén Horváth Vilmos, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara elnöke, Hoffmann Henrik, a tavaly fődíjat nyert Residence Ózon képviselője, Pataki Zita televíziós műsorvezető, Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezetője, Varga Zoltán, a Szallas.hu alapítója, Szántó Zoltán, a Turizmus Trend főszerkesztője, valamint Hegedűs Attila, a BDO ügyvezető igazgatója képviseli.

Az Év Szállása verseny 2017. november 2-ig tart, ezt követően a szakmai zsűri kiértékeli az eredményeket, a nyertesek nevét pedig a november 30-ai díjátadó gálán ismerheti meg a publikum. Az esemény főtámogatói az OTP Bank és a Google Magyarország.

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

NAV: Egy kulcs kálváriája
Zárjegy nélküli cigaretta, csaknem húsz kilogramm fogyasztási dohány és ismeretlen eredetű alkohol került elő egy vendéglátóhely zárt ajtója mögül. Az…

Facebook

Időjárás

Hirdetés

Karikatúra

furesz

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hogy hívják a mexikói rigót?
– ???
– Rodrigó!

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp

Hirdetés
Hirdetés
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és olyan funkciókat látnak el, mint amikor felismerik Önt, ha visszatér a webhelyünkre, és segítenek nekünk annak megismerésében, hogy melyek a webhelyünk látogatóink számára leghasznosabb részei. Köszönjük, ha lehetővé teszi számunkra ezen cookie-k használatát!