A Fidesz és annak vezetői megijedtek a Jobbik óriásplakát-kampányának szókimondó igazságtartalmától. A légből kapott hazugságaikkal rettegésükben tele hazudják az étert, és az összes frekvenciát a plakátkampányunk számait illetően.
Annak érdekében, hogy pontosan tájékoztatni tudjuk a közvéleményt és a sajtó munkatársait, ezért a www.jobbik.hu központi oldalunkon összegyűjtöttük, nyilvánossá tettük és a jövőben friss adatokkal folyamatosan naprakészen tartjuk, hogy a Jobbik meghatározott típusú közterületi felületekre központilag hány hirdetést helyeztetett ki.
A jelenleg futó júniusi plakátkampányunk pontos és végleges számai a hónap közepén fognak csak a rendelkezésünkre állni, mivel az üresen maradt, a bérbeadó által nem értékesített felületeket béreltük ki. A végleges darabszámokkal június 16-án frissítjük majd a júniusi adatsort.
2017. Április
Óriásplakát: 2468 db
City light: 312 db
Hirdetőoszlop: 303 db
Dupla city light: 292 db
2017. Május
Óriásplakát: 2470 db
City light: 300 db
Hirdetőoszlop: 304 db
Dupla city light: 257 db
2017. Június
Óriásplakát: 2220-2510 db között (várhatólag)
City light: 290-300 db között (várhatólag)
Hirdetőoszlop: 300-310 db között (várhatólag)
Dupla city light: 270-290 db között (várhatólag)
Arcátlan hazugság a Fidesztől, hogy ez a kampány 2,5 milliárd forintba került volna. Ha ezt komolyan gondolják, akkor csak lapozzák fel a saját könyvelésüket: mind a 2010-es, mind a 2014-es országgyűlési választási kampányban a Fidesz minden hónapban ennél 2,5-szer több plakáthelyen hirdetett. Ugyanezen számítás szerint a kormánypártnak csak a plakátokra fordított kampányköltsége 6,25 milliárd forint lett volna. Ez elég szomorú hír lenne a magyar demokrácia számára, ugyanis azt jelentené, hogy mind 2010-ben, mind 2014-ben sokszorosan átlépték a választási kampányra költhető törvényben rögzített költségkeretet, és ily módon csalással nyertek volna mindkét választáson. Ilyen pedig bizonyára nem történt, nem történhetett. 🙂
Szabó Gábor,a Jobbik pártigazgatója és Apáti István,a Jobbik szóvivője