A „Marketing fővárosa 2017” kitüntető címet kapta meg Miskolc a Magyar Marketing Szövetség versenyén. A díjat a város küldöttsége kedden vette át Budapesten.
Huszonhat város hetvenhat pályázattal versengett a kitüntető címekért. A Magyar Marketing Szövetség harmadik alkalommal adta át az Országos Városmarketing Díjat, amelyre hét kategóriában lehetett pályázni a 2016. január 1. és 2017. február 28. között megvalósított, az adott várost népszerűsítő akciókkal. A díj öt elismerési formát ötvöz, többek között a „Városmarketing gyémánt” védjegyet és a „Marketing fővárosa fődíjat”.
Miskolc különösen jól szerepelt a megmérettetésen, hiszen hét különböző programjáért is „Városmarketing gyémántot” kapott – többek között a Herman Ottó Múzeum híres táncos videójáért, a város imázs-kiadványaiért és imázs-filmjéért, a Termelői Nap, a Miskolc Sarkok, és Miskolc Vendégasztal rendezvényeiért, valamint az október 23-i megemlékezésekért (Csoda ’56 és Nagy Attila, a hős).
A zsűri a városmarketing munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a „Városmarketing gyémánttal”, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével. Egy szervezet több pályázatot is benyújthatott, így több Városmarketing gyémántot is szerezhetett.
Miskolc olyan eredményes volt a gyémántgyűjtésben hogy elnyerte a „Marketing fővárosa 2017” címet, amelyet mindig a legtöbb „Városmarketing gyémántot” elnyerő településnek ítélnek oda.
Miskolc a „Városmarketing Díj Gyémánt Ranglistán” két helyet ugrott előre, így a dobogó második fokára került.
Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és olyan funkciókat látnak el, mint amikor felismerik Önt, ha visszatér a webhelyünkre, és segítenek nekünk annak megismerésében, hogy melyek a webhelyünk látogatóink számára leghasznosabb részei. Köszönjük, ha lehetővé teszi számunkra ezen cookie-k használatát!