A fenti címmel hirdet pályázatot a Magyar Nemzeti Bank négy vezető hazai közgazdasági felsőoktatási intézmény – köztük a Miskolci Egyetem – hallgatói számára.
A pályázat célja a magyar fogyasztók pénzügyi kultúrájának és pénzügyi tudatosságának fejlesztése.
A pályázók négy témakörből választhatnak, feladatuk, hogy egy érdekfeszítő, újszerű, és valós piackutatáson alapuló javaslattal álljanak elő, és a fogyasztók széleskörű rétegét szólítsák meg.
2017. március 16-áig nyújthatják be a pályázatokat a hallgatók, és mind a négy egyetemen a legjobb 5 pályázatot benyújtónak lehetősége lesz arra, hogy személyesen, egy prezentáció keretében is bemutassa ötleteit. Egy szakmai zsűri választja ki egyetemenként az első három helyezettet, akik pénzjutalomban részesülnek:az első helyezett 500 ezer forintot, a második 300 ezer forintot, a harmadik 200 ezer forintot kap.
A Magyar Nemzeti Bank a legjobb koncepciókat – amennyiben azok valóban megvalósíthatóak – beilleszti fogyasztóvédelmi tevékenységébe is, hiszen a pályázatnak az is célja, hogy a fiatal generációt is bevonja a magyar fogyasztók pénzügyi kultúrájának és tudatosságának fejlesztésébe.
A pályázat részleteiről a Magyar Nemzeti Bank által kiadott csatolt sajtóközleményben olvashatnak.