Idén is sikerrel zárult a Lidl Magyarország Adventi Meselánc kampánya, melynek eredményeképpen megszületett a vállalat és az ország újabb adventi meséje.
A programot kísérő jótékonysági kezdeményezés keretében, vásárlói összefogással 1 millió forintos adomány is összegyűlt, aminek köszönhetően 500 gyermekotthonban élő gyerek meglepetés karácsonyi ajándékoknak örülhetett.
Aranyvasárnap ért véget a Lidl Adventi Meselánc felelősségvállalási kampánya, melynek keretében a vállalat ismét arra kérte vásárlóit, hogy osszák meg azt a legszebb szót, ami eszükbe jut a karácsonyi ünnepekről. A szavakat a boltokba kihelyezett ajándékdobozokon keresztül, illetve a Lidl Facebook oldalán elérhető applikáció segítségével juttathatták el a diszkontláncnak. A leggyakoribb, legtöbbször beküldött szó ezúttal is a szeretet volt. Az online résztvevők automatikusan 10 forinttal is támogatták a Jövő Uniója Alapítvány Őrangyalok Ligája kezdeményezését.
A kampány eredményeképpen, a legnépszerűbb kifejezések által megszületett a Lidl és az ország második adventi meséje. A történettel hagyományos módon a vállalat idén is hátrányos helyzetű gyermekeket szeretett volna elsőként megajándékozni, ezért a mesét december 22-én ezúttal a Pestújhelyi Gyermekotthon lakói hallgathatták meg Baley Endre költő tolmácsolásában.
A meselánc online csatlakozói által összesen 1 000 950 forint adomány gyűlt össze, mely értékben a Jövő Uniója Alapítvány és a diszkontlánc egy fővárosi és három vidéki gyermekotthon lakóját, összesen 500 gyermeket lepett meg ajándék társastájékokkal, készségfejlesztő játékokkal. A Pestújhelyi Gyermekotthon lakói is részesültek a karácsonyi ajándékokból, melyet a helyszínen a Lidl Magyarország képviseletében Tőzsér Judit vállalati kommunikációs vezető és Tardi Tamás Ákos, a Jövő Uniója Alapítvány kuratóriumának elnöke adott át.
„Nagyon örülünk, hogy ismét megszülethetett egy gyönyörű karácsonyi mese, mégpedig az emberek összefogásával. Köszönjük mindenkinek, aki csatlakozott a kezdeményezéshez. Külön öröm számunkra, hogy a mese mellett félezer gyermeknek tudtunk örömöt csalni az arcára a meglepetés játékok által – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A Lidl Magyarország országos összefogáson alapuló Adventi Meselánc kampánya a meseolvasás fontosságára való felhíváson túl szeretne ezzel a „mesés” ajándékkal segítséget nyújtani a szülőknek és a gyermekeknek egyaránt. A különleges karácsonyi történet már elérhető az áruházlánc honlapján annak érdekében, hogy minél többekhez eljuthasson, akár már szenteste, egy meghitt, közös családi program keretében.