2024. 11. 1. péntek

Marianna
1 EUR 408 HUF
1 GBP 485 HUF
Kezdőlap » Közélet » Köztünk szólva » Kriza Ákos és Fidesz-KDNP-és társai nagyot buktak

Kriza Ákos és Fidesz-KDNP-és társai nagyot buktak

Az október 2-ai álnépszavazáson Miskolcon is bölcsek voltak a választók: több mint 50 százalékuk nem vett részt a színjátékban: otthon maradtak, mert Európában akarnak maradni.

A Fidesz-KDNP hazugságai, aljas eszközei és rengeteg pénze sem volt elegendő az érvényes népszavazáshoz.

 

A miskolci választók azonban jelentős részben a demokratikus baloldal felhívására hallgattak.

 

Az eredmény tükrében köszönjük a miskolciaknak józanságukat!

 

Tudjuk, akik részt vettek, azok jó része félelemből ment el a szavazókörökig október 2-án:

  1. féltek a Fidesz-KDNP kilátásba helyezett megtorlásától,
  2. felültek a Fidesz-KDNP gyűlöletkampányának.

 

Mi azonban rájuk is számítunk egy Kriza Ákos utáni Miskolc felépítésében!

 

Egy olyan Miskolcot szeretnénk, ahol a valós problémákkal foglalkozik a városvezetés, ahol nem pártszimpátia alapján osztják a munkahelyeket, ahol az emberek szabadon elmondhatják a véleményüket!

 

Mert akik otthon maradtak, tudják, hogy Miskolc igazi problémái: a megélhetés hiánya, az alacsony bérek, az egyre romló színvonalú közoktatás, az egészségügy. Nem vagyunk versenyképesek más nagyvárosokkal szemben, mára már nemcsak lányaink/fiaink mennek el innen, de követik őket szüleik is.

 

A miskolciak olyan városvezetést akarnak, amely valós megoldásokat kínál ezekre!

 

Szólt ez a távolmaradás annak az anyagi korlátokat nem ismerő kampánynak is, amelyben Kriza Ákos és csapata számolatlanul szórta a város pénzét.

Tudjuk, országosan a Fidesz—KDNP kormánya közel tizenöt milliárdot költött a kampányra.

 

Vajon honnan vették el ezt a hatalmas összeget?

A miskolciaknak pedig joguk van tudni, honnan vette el Kriza Ákos a miskolciak pénzét a kampányához!

Követeljük, hozza nyilvánosságra mennyi fizetett hirdetés rendelt a városvezetés az október 2-ai kampányban!

Követeljük, hogy a közpénzekből működő MIKOM Kft. hozza nyilvánosságra, mennyi politikai hirdetést tett közé, kik rendelték meg azokat és mennyit fizettek mindezért!

 

 

dr. Tompa Sándor

DK Miskolc elnöke

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

A Rotary Ifjú Zseni idei nyertesei
Augusztusban fölszállt a fehér füst…, a sok-sok pályázó közül megtaláltuk azt a három tehetséges fiatalt, akik ebben az évben megnyerték pályázatunkat…

További cikkek

Facebook

Időjárás

Karikatúra

furesz

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hogy hívják a mexikói rigót?
– ???
– Rodrigó!

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp