Sajtótájékoztatón jelentette be kedden kora délután a Volkswagen és a DVTK a felek között egy évvel ez előtt létrejött együttműködés meghosszabbítását. A szerződés értelmében az idei évtől a két cég szorosabbra fűzi kapcsolatait, valamint a már ismert Volkswagen és Skoda mellett a klub által használt márkák palettája a Seatéval bővül.
Együtt folytatja a VW és a DVTK
– Egy éve sikerült tető alá hoznunk a megállapodást a Volkswagent Magyarországon forgalmazó Porsche Hungáriával, amely mérföldkő volt a diósgyőri labdarúgás történetében – mondta el Szabó Tamás, a DVTK ügyvezetője. – Olyan jelentős világcég csatlakozott hozzánk, amely a saját kategóriájukban abszolút piacvezető márkákkal rendelkezik. Ennek megfelelően megtiszteltetés, hogy együtt tudunk dolgozni, és még nagyobb öröm, hogy ezt a megállapodást meg is tudtuk újítani. Mindez azt jelenti, hogy az együttműködéssel mindkét fél elégedett. Számunkra rendkívül fontos, hogy partnereink úgy értékeljék a DVTK-val való együttműködést, hogy ezzel elérték céljaikat, és ezért az együttműködést folytatni is szeretnék. Ez mindig komoly pozitív visszajelzés részünkre. Már most elmondhatjuk ugyanakkor, hogy a DVTK az ország egyik legsikeresebb klubja. Van bajnok jégkorong csapatunk, van kupagyőztes kosárlabda csapatunk, és jelen pillanatban labdarúgóink a harmadik helyen állnak a tabellán. Ez egészen egyedi a magyar sportszervezetek között. Úgy gondolom, méltó partnerei tudunk lenni a legnagyobb márkáknak is. Ezt bizonyítja az is, hogy gépjármű-forgalmazó partnerünkkel nemcsak meghosszabbítjuk, de szélesítjük is együttműködésünket. A labdarúgókat és a jégkorongozókat követően megállapodásunk értelmében a jövőben kosárlabdázóink is részesülnek partnerünk támogatásából, ők várhatóan a Seat képviselői lesznek a következő szezontól.
– Nem volt kérdés, hogy folytatjuk-e az együttműködést a diósgyőriekkel- mondta el Németh Balázs, a Volkswagen márkaigazgatója. – A DVTK, mint klub, stabil háttérrel rendelkezik, megbízható partnere a Volkswagen márkának és a Porsche Hungáriának is. Regionális szinten a Miskolc Autóház – az összes konkurens márkát is figyelembe véve -, a legnagyobb márkakereskedés. Úgy látom, hogy ez egy nagyon szerencsés konstelláció, és egy nagyon jó háromoldalú szimbiózis, amelyben együtt tudtunk működni az elmúlt egy évben. A Volkswagen márka mindig is a labdarúgás kiemelkedő partnere volt. A Volkswagen a fő támogatója a német labdarúgó kupának, valamint a legnagyobb európai klubok autós beszállítója is a konszern. Magyarországon is a legnépszerűbb sportág a futball, mi pedig megbízható partnerekre találtunk a magyar klubokban, hiszen nem csak a bajnokság, hanem a klubok gazdálkodása is tiszta és átlátható. Szervezeti és financiális hátterük is rendben van. A DVTK fontos oszlop, komolyan tömegbázissal, komoly potenciállal és komoly víziókkal, nem csak az infrastruktúrát illetően, hanem ami az eredményeket is illeti. Köszönöm, hogy partnerek lehetünk ebben a közös építkezésben, ami véleményem szerint nagyon jó úton halad. Ugyanakkor érdekes párhuzam fedezhető fel Wolfsburg és Diósgyőr között, hiszen Wolfsburgban is nagyon jól működik a labdarúgás-jégkorong párosítás.
– Az első mondatom nekem is a köszöneté a DVTK és az importőr felé, hogy együttműködésünk létrejöhetett – mondta el Sándor Attila, a Miskolc Autó márkakereskedés vezetője. – 2010-ben alakult cégünk, és már akkor elhatároztuk, hogy a sporttámogatás szerves részét képezi majd marketing-tevékenységünknek. A jégkoronggal kezdtük, a labdarúgással folytattuk, és mostanra egyértelművé vált a továbblépés igénye a partnerek részéről. Mindez most megtörténik, mind a támogatás minőségét, mind pedig a mennyiségét illetően. Mindannyian tudjuk, hogy Borsod-Abaúj-Zemplén megyében mennyire népszerű az élsport, és mekkora szurkolótábor áll csapataink mögött. Számunkra egy ilyen együttműködés remek imázs formáló, így kiváló marketing eszköz, hogy elvigyük az autóházunk hírét. Szeptember környékén pedig megnyitjuk új Seat-szalonunkat, és ennek kapcsán hozzuk tető alá partnerségünket a kosárlabda csapattal.