Kupper András a Fidesz fővárosi frakcióvezetőjeként 2006-ban a következőt mondta: „Nemcsak a 4-es metrót kell kivinni egyfelől Rákospalotáig, másfelől a budaörsi Virágpiacig, hanem a be nem fejezett 3-as metrót is meg kell hosszabbítani Káposztásmegyerig.”
A Fidesz immáron hatodik éve kormányozza Magyarországot és vezeti Budapestet is, azonban az ellenzékben tett ígéretek nyomán semmi sem történt. A zuglóiak, újpalotaiak és a rákospalotaiak hiába várták, hogy kiviszik hozzájuk a 4-es metrót, ebből semmi sem valósult meg, sőt hosszabb távon sem tervez ilyet a korábban ezt ígérő, mára teljesen hiteltelenné vált Fidesz.
Metró helyett egy bizonyítottan alacsony megtérülési mutatóval rendelkező villamosvonallal szúrták volna ki a XV. kerületi lakók szemét, miközben az érintett részek tömegközlekedése csak nehézkesebbé vált. A lakosság tiltakozása is kellett ahhoz, hogy végül a Tarlós-féle vezetés lemondott az újpalotai villamos tervéről, most pedig a 7-es és a 33-as járatcsalád drasztikus átalakításával igyekeznek utasokat erőltetni az M4-es metróvonalra, pedig nagyon egyszerű a képlet: ha elviszik az M4-es metrót a XV. kerületbe, akkor lesz utasuk, különben nem! A metró a villamoshoz és a buszhoz képest is számos pozitív hozadékkal járna, akár a gyorsabb utazás lehetőségére gondolunk, akár környezetvédelmi szempontokra, mint például a zajcsökkenés vagy a forgalmi terhelés csökkenése.
A Jobbik a jövőben is küzdeni fog a Fidesz korábbi ígéreteinek betartatásáért és az élhetőbb Budapest megteremtéséért.
Tokody Marcell Gergely, a Jobbik fővárosi képviselője és Kató Alpár, a Jobbik Budapest 12. választókerületi elnöke