A Barcika Szolg Kft. és a ZV Zöld Völgy Közszolgáltató Nonprofit Kft. közös ügyfélszolgálatának ünnepélyes átadójára került sor április 13-án a Munkácsy tér 1. szám alatt. Az önkormányzat és a Barcika Centrum Kft. célja az újítással az, hogy a város központjában európai nívójú, ügyfélbarát környezetben, az eddigieknél lényegesen gyorsabban tudják az ingatlangazdálkodáshoz, a távhőszolgáltatáshoz és a hulladékszállítási díjszámlázáshoz kapcsolódó ügyeiket intézni az állampolgárok.
Az átadást jelképező nemzeti színű szalagot Szitka Péter polgármester vágta át, aki nyitó beszédében köszönetét fejezte ki minden, a fejlesztésben részt vevő dolgozónak azért, hogy Kazincbarcikán is megvalósult ez a hiánypótló szolgáltatás, majd kiemelte: – Egy ehhez hasonló ügyfélszolgálat megteremtése régóta foglalkoztatott bennünket. Fontos volt, hogy az emberek ne a város különböző pontjain, hanem fókuszáltan, egy helyen, méltó környezetben intézhessék ügyeiket – mondta a város első embere.
Az átadás kapcsán dr. Bernáth Attila, a Barcika Centrum Kft. ügyvezető igazgatója elárulta: az ügyintézőket munkájukban jövő év elejétől egy integrált informatikai rendszer is segíti, de a munkatársak folyamatos képzésével, továbbá a létesítményben kialakított gyereksarokkal is tovább kívánják emelni az ügyfelek elégedettségét.
Barcika Centrum Kft.