2024. 12. 24. kedd

Ádám, Éva
1 EUR 415 HUF
1 GBP 500 HUF
Kezdőlap » Gazdaság » Gazdaság » Banki elszámolás – A Raiffeisen heti csomagokban küldi ki az értesítéseket, az UniCredit áprilisban postázza azokat

Banki elszámolás – A Raiffeisen heti csomagokban küldi ki az értesítéseket, az UniCredit áprilisban postázza azokat

Heti csomagokban küldi ki az elszámoló leveleket ügyfeleinek a Raiffeisen Bank, így biztosítva a fiókhálózat, a panaszkezelés és a telefonos ügyfélszolgálat egyenletes terhelését, az UniCredit pedig április második felében postázza az elszámolás és a forintra váltás részleteiről szóló közel 50 ezer levelet – közölték a bankok az MTI érdeklődésére.

A Raiffeisen Bank válaszában hangsúlyozza: kiemelt feladataként tekint az elszámolással kapcsolatos teendőkre, amelyeken több mint 100 munkatársuk dolgozik hónapok óta. A bank emlékeztet arra, hogy az elszámolás alapját képező számítási módszert benyújtották a Magyar Nemzeti Banknak (MNB).

Ügyfeleinek a Raiffeisen azt javasolja, hogy először a bank honlapján tájékozódjanak, mert ott minden tudnivaló, teendő és letölthető dokumentum (nyilatkozat, kérelem, igazolás) bármikor és gyorsan hozzáférhető.

Az elszámolás miatti visszatérítés a jelenleg, illetve korábban devizalapú hitellel rendelkező ügyfélkörnek 2015. március 1-április 30. között több körben, ütemezetten történik. Az aktív bankszámlával rendelkező ügyfeleket speciális SMS és DirektNet (internetbanki) üzenetben is értesíti a bank.

Az UniCredit Bank az elszámolási törvény által érintett devizalapú hitellel rendelkező vagy rendelkezett ügyfelei számára április második felében postázza az elszámolás és a forintra váltás részleteiről szóló közel 50 ezer levelet – derül ki a bank válaszából.

A törvényből fakadó feladatok teljesítése jelentős erőforrásokat vesz igénybe mind a szervezet, mind az infrastruktúra szempontjából. A megvalósításon minden eddiginél nagyobb projekt keretében igen komoly humánerőforrás-bevonással dolgozik az UniCredit.

Ugyanakkor a projekt számára szükséges létszámot elsősorban belső átcsoportosítással biztosítják, hiszen a „helyismeret”, vagyis a termékek, a piac, a szabályozás, az ügyfelek igényeinek ismerete, a belső szervezet és a felelősségi körökben való tájékozottság kiemelten fontos hatékonysági tényező. A várható ügyfélérdeklődések és az esetleges panaszok kezelésére kifejezetten az elszámolás és a forintosítás sajátosságaihoz igazított kiszolgálási folyamattal készülnek – hangsúlyozzák.

Korábban az OTP Bank és a K&H Bank MTI-nek eljuttatott válaszaiból az derült ki, hogy a két bank március-április folyamán küldi ki érintett ügyfeleinek az elszámoló leveleket, és folyamatosan készülnek a várhatóan megnövekedő igények kiszolgálására.

– MTI –

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

Üdv a pénzügy világában!
Az iskolás évek alatt sokan abszolút távol érezzük magunktól a matematikával összefüggő tantárgyakat, aztán a felnőtt életünkben mégis pénzügyekkel, s…

További cikkek

A babáknak is segítettünk
A főnővér egy tüneményes kisfiúval ölében áll a folyosón. Ő már kilenc hónapja maradt itt a kistarcsai Flór Ferenc Kórház Újszülött osztályán. Körbefo…

Facebook

Időjárás

Karikatúra

furesz

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hogy hívják a mexikói rigót?
– ???
– Rodrigó!

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp