Európában elsőként Budapesten indította el a Közel-Kelet gyógyszeripari-kozmetikai vállalatcsoportja, az Armanious Group a perszonalizált krémek előállításának szolgáltatását.
Az Armanious vállalatcsoportba tartozó, vezető egyiptomi testápolási termékeket gyártó és forgalmazó EVA Cosmetics a tavalyi évben döntött úgy, hogy Magyarországon alakítja ki egyik európai bázisát, és a kontinensen való terjeszkedéshez laboratóriumot, valamint kutató-fejlesztő központot hoz létre. A vállalat most a KA & BA márka elindításával, a maga nemében egyedülálló szolgáltatást tesz elérhetővé Budapesten, mely biztosítja a vásárlók számára, hogy egyéni ízlésük és stílusuk megjelenjen használt krémjeikben is. A szolgáltatás keretében a cég szakembereinek olyan eljárást sikerült kidolgozniuk, mely kisméretű, hordozható krémkészítő technológiát tesz lehetővé, a higiénia és a minőség szem előtt tartásával. A vásárlók elsőként egy ingyenes bőranalízisen vehetnek részt, ahol teljes körű információt nyernek bőrük állapotáról és annak egyedi igényeiről, majd részesei lehetnek személyre szabott krémjeik előállításának. Tekintve, hogy a krémkészítés a helyszínen zajlik, végigkísérhetik annak teljes folyamatát: megválaszthatják krémjük illatát és dizájnját. A széles közönség számára szóló, Európában is egyedülálló szolgáltatás 2014. december 19-től érhető el egy budai bevásárlóközpontban.
Egyiptomban már sikerrel működik az a koncepció, melynek keretében a vásárlók perszonalizált krémekhez juthatnak, mindamellett, hogy a termékek elkészítésének élményét is megtapasztalhatják. A most megnyílt krém bárban széles fogyasztói réteg juthat egy olyan speciális szolgáltatáshoz, melynek keretében bőranalizáló technológiákkal és berendezésekkel kozmetikus szaktanácsadók mérik fel a vásárlók bőrét, majd az így kapott eredmények alapján olyan aktív összetevőket tartalmazó krémet ajánlanak számukra, melyek kielégítik egyedi igényeiket. A krémek nemcsak az egyéni bőrtípusoknak, de a vásárlók saját ízlésének is megfelelnek, hiszen lehetőség nyílik a termékek illatának megválasztására, és a termékcímke megjelenése is a fogyasztó stílusára szabható. A folyamat teljes mértékben transzparens, így a vásárlók valós időben tekinthetik meg személyre szabott krémjük elkészítését.
„A bőr szövete időről időre változik, fontos képet kapni annak aktuális állapotáról, ez az alapja a megfelelő kozmetikumok kiválasztásának. Önmagunk nem vagyunk képesek behatóan felmérni saját bőrünket, így érdemes professzionális segítséget kérni.” – fogalmazott a krém bár megnyitóján Hatvani István, az Armanious Group hazai leányvállalata, az EBEDI Kft. kereskedelmi igazgatója, majd hozzátette: „A szolgáltatással kifejezett célunk volt, hogy széles rétegnek, rövid idő alatt elérhetővé tegyük a személyre szabott krém élményét, így a vásárlók hozzávetőlegesen 20 percen belül testre szabott termékhez juthatnak.”
A különleges szolgáltatás, a KA & BA Cream Bar az EBEDI Kft. első terméke a piacon, mellyel a vásárlók 2014. december 19-től találkozhatnak az Allee Bevásárlóközpontban.