A kultúra kategória Minőség díját a Miskolci Nemzeti Színház weboldala kapta! Az év honlapja versenyre több mint 300 weboldal pályázott 24 kategóriában.
A díj átadásakor dr. Eszes István, a zsűri elnöke a kultúra kategória értékelésekor kiemelte, hogy ebben a kategóriában volt a legerősebb a verseny a szolgáltatás és az e-kereskedelem kategóriák mellett, ugyanis jó oldalak versenyeztek a jó oldalakkal, és ez nagyban megnehezítette a döntést. Ez abból is látszik, hogy 4 díjat is kiosztottak az erős mezőnyben.
A színház honlapja az értékelés szerint „a klasszikus webes megjelenítésben a dizájnra, a vizualitás maximalizálására koncentrál. Mobilos megjelenítésében egyszerű, letisztult, maximális felhasználói élményt nyújtó felülettel találkozhatunk. A színház a közösségi média jelenlétére is megfelelő energiát fordít.”
A kategórián belül külön díjat nyert a Jászai Mari Színház, valamint a Művészetek Palotája weboldala, az év honlapja pedig a Veszprém Aréna weboldala lett.
A Magyar Marketing Szövetség által 13. alkalommal megrendezett verseny az online kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye.
Varga István a pályázat alapítója elmondta, hogy egyre jobban látszik, a marketingesek kezdik komolyan venni az online jelenlétet. „Nagyon színvonalas pályázatokat zsűrizhettünk 2014-ben. Tisztán látszik, hogy az online marketing elfoglalta méltó helyét a modern vállalati marketingben. Ez számunkra öröm, hiszen a pályázat alapításakor ez volt a célunk.”
Az értékelés során a zsűri dizájnt, az impressziót, az innovativitást, az interaktivitást, a kategóriának megfelelő tartalmat, a navigációt és a reszponzivitást vizsgálta.