2025. 05. 10. szombat

Ármin, Pálma

1 EUR 405 HUF
1 GBP 478 HUF
Kezdőlap » Gasztro » Gasztrománia » Fradi Energiaitallal támad az FTC
28393

Fradi Energiaitallal támad az FTC

Tovább bővül az FTC saját márkás termékeinek köre, mostantól kapható a Fradi Energiaital. Magyar sportklubok közül elsőként a Ferencvárosi Torna Club alaposan áldoz a marketingre és komoly reklámfilmmel, valamint kampánnyal vezeti be az energiaitalt, amelyet a Hell állít elő. A Nincs kegyelem reklámfilmet és a hozzá készült werkfilmet a Pécs elleni labdarúgó bajnoki előtt mutatták be a sajtónak.

A whisky, a vodka, a sör és a pezsgő után az energiaitalok piacára kíván betörni az FTC. A zöld-fehér klub az egyesület hagyományaihoz hű partnert keresett és így talált rá a Hell energiaital gyártó cégre, amely az új termék gyártója lett.

„A Hell száz százalékos magyar cég, s ahogy a Ferencváros, szintén komoly nemzetközi babérokra tör” – jelezte Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója, miért esett a klub választása a rendkívül sikeres hazai társaságra. „A Fradi szintén egy nemzetközi hírű márka, reméljük, az összefogás sikeres lesz. A futballcsapat új otthona Európa legmodernebb stadionja, az egyesület népligeti bázisa pedig folyamatosan fejlődik, szintén a csodájára járnak. Ilyen körülmények közt merünk álmodni és ezeket az álmokat sorra megpróbáljuk valóra váltani. Ilyen tervünk volt a saját márkás termékek körének bővítése, ennek a jegyében készült el a Fradi Energiaital.”

„Nagy örömünkre szolgált, hogy a Ferencváros labdarúgó csapata – miután a vezetőség tavasszal látogatást tett szikszói gyárunkban, és személyesen győződhetett meg a minőségről, melyet képviselünk – minket választott legújabb sajátmárkás terméke, a Fradi Energiaital gyártójának. Az együttműködés során mind a receptúra, mind a design megálmodásában hatékonyan tudunk együttműködni, és úgy vélem, a végtermék egy igazán impulzív, lendületes, fiatalos termék lett, mely kellően passzol az FTC hírnevéhez. Bízunk benne, hogy a Fradi sikereit látva, egyre több sportklub számára lesz majd érdekes a sajátmárkás energiaitalban rejlő marketing és kommunikációs lehetőségek kihasználása!” – nyilatkozott a közös projektről Tóth Eszter Anna, az energia italgyártó cég szóvivője.

A Fradi Energiaital piacra kerülését az FTC komoly reklámkampánnyal támogatja. A kiválasztott szlogen „Fradi Energiaital. Nincs kegyelem” lett. A bevezetéshez elkészült egy 20 másodperces professzionális tévés szpot, valamint annak hosszabb változata a You Tube-ra, ahová a klub valamennyi szakosztályánál forgatnak még egy-egy reklámfilmet világ- és Európa-bajnok sportolókkal. A forgatásról külön werkfilm is készült. A tv-szpot ihlette kreatívokat City Light posztereken és print felületeken jeleníti meg a Fradi. A szpot és a kreatívok főszereplője Thomas Doll, a labdarúgó csapat német vezető edzője lett.

„Tudom, hogy a reklámfilm készítése rendkívül nehéz munka” – mesélt a Groupama Arénában zajlott több órás, éjszakába nyúló forgatásról a szakember. „Néha csak azt kérik tőled, állj egy helyben és a megfelelő pillanatban kicsit emeld feljebb a tekinteted. Ehhez türelem kell, én pedig alapvetően nem mindig vagyok türelmes. A palackokkal teli zsáknak egyébként komoly súlya volt, de szerencsére jó formában vagyok. Remélem, a Fradi Energiaital tényleg nem ismer majd kegyelmet.”
A szpot ötletgazdája a legnagyobb magyar reklámügynökségeknek és világcégeknek bedolgozó szövegíró volt, míg a klipet a Miga Film Kreatív Reklámügynökség készítette.
„Kedves és profi emberekkel dolgozhattam együtt a forgatás során” – állapította meg Klacsán Gábor rendező, a cég tulajdonosa, aki több sikeres reklámfilmet készített már. „Thomas Doll egy igazi színész, egy sármőr, élmény volt vele forgatni ezt a reklámfilmet. Jó volt látni a szakember és a résztvevő játékosok hozzáállását, sok sikert kívánok nekik a pályán és persze az energiaitalnak.”
A Fradi Energiaital ára 130 és 179 forint közé várható, boltoktól és akcióktól függően.
https://www.youtube.com/watch?v=i-Y6Bp7JcFs

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

NAV: Egy kulcs kálváriája
Zárjegy nélküli cigaretta, csaknem húsz kilogramm fogyasztási dohány és ismeretlen eredetű alkohol került elő egy vendéglátóhely zárt ajtója mögül. Az…

Facebook

Időjárás

Hirdetés

Karikatúra

furesz

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hogy hívják a mexikói rigót?
– ???
– Rodrigó!

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp

Hirdetés
Hirdetés
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és olyan funkciókat látnak el, mint amikor felismerik Önt, ha visszatér a webhelyünkre, és segítenek nekünk annak megismerésében, hogy melyek a webhelyünk látogatóink számára leghasznosabb részei. Köszönjük, ha lehetővé teszi számunkra ezen cookie-k használatát!