A világ egyik legrangosabb design díját nyerte el a budapesti Dió Stúdió. A Red Dot (Piros Pont) Díj Kommunikációs designért elismerést az Iparművészeti Múzeumnak készített ötletgazdag borcsomagolások hozták el, amelyek a múzeum shopjában már megtalálhatóak.
Idén 49 ország 7096 pályázója közül választották ki az 569 díjazottat, aki ott lehet az október 24-ei ünnepélyes díjátadón Berlinben. Az 1993 óta átadásra kerülő elismerést idén 16 kategóriában ítélték oda a kiemelkedően kreatív teljesítményeknek. A Dió Stúdió csomagolásdesignnal került a legjobbak közé, ami azért különleges, mert a korábbi években ebben a kategóriában még nem volt magyar díjazott.
A Musewine sorozat darabjai múzeumok számára készült egyedi borcsomagolások, amelyek mindig az adott múzeum gyűjteményének, illetve aktuális kiállításainak alkotásait használják fel alapul. A projekt amellett, hogy hangsúlyozza a csomagolást, mint fontos kommunikációs elemet, felületként használja azt a kulturális tartalom terjesztéséhez. A Markó Sándor pincészetéből kikerült különleges ízvilágú borokhoz társított művészi tartalom bizonyítja a kissé feledésbe merült nagy igazságot, mégpedig, hogy jó bornak is kell a cégér.
A világ legismertebb design díját odaítélő nemzetközi zsűri értékelésében a magas minőségű tervezést és az egyedi kreativitást emelte ki a Musewine méltatásakor. A díjnyertes munkák kiállításra kerülnek az esemény helyszínén, láthatóak lesznek a Red Dot online galériájában, illetve bekerülnek a 2014-15-ös Nemzetközi Kommunikációs Design Évkönyvbe is.