Két kategóriában volt, érdekelt az Apex Racing, a Slovakiaring-en, ahol a Blancpain Series hétvégéjének volt betétprogramja az FIA CEZ sorozat, és az RCM CUP.
Az FIA CEZ értékelésben, azaz a Közép-Európa Kupában Lévai Zoltán a bajnokság élén érkezett a szlovákiai hétvégére, célja az volt, hogy ismét dupla győzelemmel megerősítse vezető helyét. A Suzuki Ignis S1600 pilótája nem is hagyott senki a dobogó első helyéért folyó harcba beleszólni. Magabiztosan nyerte az első időmérést, majd a szombati versenyt is. A vasárnapi időmérésen sem talált legyőzőre, és a vasárnapi futamon újra győzött, igaz egy műszaki hiba miatt most nem volt akkora az előnye.
Lévai így három versennyel a bajnokság vége előtt, akkora előnyt épített ki, hogy már matematikailag sem tudja senki beérni, így Ő az Apex Racing első bajnoka, a Közép-Európa Kupa D4-1600-as kategóriájának győztese. A csapat második évében ezzel eljutott a dobogó tetejére.
Lévai nemcsak a nemzetközi bajnokságban volt értékelt a hétvégén, hisz a forduló a Magyar Gyorsasági Országos Bajnokság értékelésébe is beleszámított. Természetesen itt is dupla győzelmet könyvelhetett el, és vezeti a bajnokságot, ám itt még nem dőlt el semmi. Október közepén a Hungaroring-en záródik a bajnokság, ahol jó szerepléssel a Magyar Bajnoki cím is meg lehet az apexes pilótának.
Csapat és kategóriatársa, Merk József viszont az eddigi legrosszabb hétvégéjét tudhatja maga mögött. Az autójának elektronikai problémái voltak, amellyel kockázatos lett volna rajthoz állni, így kihagyta a hétvégét. Számára még van esély az év végi értékelés dobogójára felférni, a Hungaroring-i hétvégén.
Az RCM CUP-ban az Apex Racing a szokásos két versenyzőjével indult. Tim Gábor a bajnokság élén érkezett Szlovákiába, igaz előnye csak egyetlen pont volt. Kimondatlan célja, hogy növelje előnyét a sorozatban, végül sikerült, bár nem úgy indult a hétvége, ahogy arra számított.
A pénteki időmérésen nem tudtak csapattársával, Forrai Gáborral jó szélárnyékos kört összerakni, és meg kellett elégedni Timnek az ötödik hellyel. Forrai Gábor, aki a rookie (újonc) értékelés első helyére pályázik, a 11. helyet szerezte meg az időmérésen.
A szombati versenyen Tim Gábor sokkal jobb tempót tudott autózni, mint az időmérésen, és hatalmas csatában, de az élre állt, és sokáig vezetett is. A kilátogató nézők hihetetlen futamot láthattak, igazi test-test elleni küzdelemmel, az első hét pilóta folyamatosan támadta egymást. Tim végül a második lett, mellyel meg volt elégedve, hisz továbbra is vezette a bajnoki tabellát. Forrai Gábor számára rosszul alakult a futam, megpördült, így kiszakadt a középmezőny szélárnyékából, végül a 12. helyen ért célba.
Szombati verseny összefoglalója:
http://youtu.be/0UEqyWL9v-Y
Szombati verseny utáni sajtótájékoztató:
http://youtu.be/1Vhih6TRJqc
A vasárnapi futamon Tim Gábor a hetedik helyről startolt, és sokkal koncentráltabban versenyzett, mint előző nap. Már a verseny felénél vezetett, és ugyan végig támadták, nem találtak rajta fogást, és megnyerte a futamot az igen fiatal Tassi Attila, és a bajnoki rivális Hatvani Bálint előtt. Előnye így már 21 pont. Forrai Gábor számára újabb peches futam következett, már a rajtrácsra felállásnál olajszivárgása volt, mely ugyan nem befolyásolta az teljesítményét az autónak, viszont a kenőanyag az első gumijára folyt, így képtelen volt versenyképes tempót autózni. A 11. helyen intették le.
Vasárnapi verseny összefoglalója:
http://youtu.be/g-UvT5ztAA4
Vasárnapi verseny utáni sajtótájékoztató:
http://youtu.be/zv8pJSBQc9c
A bajnokság utolsó futama október 10-12-e között kerül megrendezésre a Hungaroring-en, ahol három versenyt rendeznek.