Öt éve Miskolcon a Vodafone
Öt éve van jelen Miskolcon a Vodafone regionális Ügyfélszolgálati Központja, ebből az alkalomból a mobilszolgáltató 5 millió forint támogatást nyújt a Miskolci Nemzeti Színháznak, jelentette be Diego Massidda a Vodafone vezérigazgatója hétfőn, a színházban tartott sajtótájékoztatón.
A Vodafone miskolci regionális központjában most zajló 450 millió forintos bővítéssel a Vodafone Magyarország miskolci beruházásai meghaladják az egy milliárd forintot. A Vodafone által a miskolci Macropolis épület-komplexumban igénybe vett terület 2700 m2-ről 4200 m2-re bővül, a foglalkoztatottak száma pedig 240 fővel 540 főre emelkedik a következő év folyamán. Az idén április elsején átadott új irodaterületeken mára már 84 új munkatárs dolgozik.
„A Magyarországon idén 15 éve, Miskolcon 5 éve jelen lévő Vodafone második otthonra lelt Miskolcon. Az alaptevékenységen túl aktív szerepet vállalunk a város sport és kulturális életében is., a miskolci regionális központunk munkatársai például évek óta önkéntes munkával támogatják a Miskolci Éltes Mátyás Óvoda, Általános Iskola és Egységes Gyógypedagógia Intézetet, valamint a miskolci Gyermekvédelmi Központ Fruska Regionális Hatáskörű Módszertani Gyermekotthont. Ennek méltó folytatása a Miskolci Nemzeti Színház támogatása.” – emelte ki Diego Massidda.
Kiss Csaba, a Miskolci Nemzeti Színház igazgatója elmondta: „A támogatást elsősorban a Miskolci Balett fejlesztésére és a szeptemberben műsorra tűzött Hamupipőke előadás létrejöttére fordítjuk. A Vodafone Magyarország példamutató támogatásával lehetőség nyílik arra, hogy a Miskolci Nemzet Színház az eddigieknél is színesebb repertoárt hozzon létre és bátrabban nyisson a különböző műfajok irányába. Nem véletlen, hogy egy fiatal csapat, a Miskolci Balett támogatására esett a választás, hiszen a fiatalok felé nyitás egyben az egész régió fejlesztésébe vetetett hosszú távú hit és bizalom szimbóluma is. Amikor 1823-ban megnyitották az első magyar kőszínház kapuit, akkor Miskolc egy 20 ezer lakosú kereskedőváros volt, és a miskolci szellemben már akkor is, mindig benne volt az újítás, a kezdeményezés.
Hogy ezt a jelenlétet a kultúra támogatásával, illetve egy színházat őszintén szerető város intézményének támogatásával is fontosnak tartja hangsúlyozni a Vodafone, pontosan jelzi azt a szándékot, amely a munkahelyteremtésen túl Miskolciak életének gazdagabbá, izgalmasabbá tételét is célul tűzi ki.”
„A Vodafone nemcsak fontos partnere Miskolcnak, hanem egyben sok szempontból minta is” – mondta Kriza Ákos polgármester. „Ahogy a Vodafone minél magasabb színvonalon szeretné kiszolgálni ügyfeleit, úgy Miskolc városa is a lehetőségeihez mérten szeretné úgy szolgálni az itt élőket, a miskolci polgárokat, hogy érezzék a törődést, hogy aki tehetséges és szorgalmas, itt, a városban találja meg hosszú távú boldogulását.” – tette hozzá a városvezető.
A jelenlegi beruházás eredményeképpen a miskolci Vodafone Regionális Ügyfélszolgálati Központ szolgálja ki a Vodafone több mint 2,6 millió magyarországi ügyfelét. A miskolci központban dolgoznak a Vodafone Red Asszisztensek is, akik a korlátlan beszélgetést és törődést is tartalmazó tarifacsomagok előfizetőinek villámgyors kiszolgálásáért felelősek.
Az immár 5 éves ügyfélszolgálati központ munkáját az ügyfelek 90 százaléka kiválóra értékelte. A központ munkatársai az elmúlt évek során a több százezer írásbeli válasz mellett több mint 9 millió hívást fogadtak és 46 millió percnyi beszélgetést folytattak az ügyfelekkel.