2024. 11. 25. hétfő

Katalin
1 EUR 411 HUF
1 GBP 494 HUF
Kezdőlap » Hírek » Sport » A digitális világból a valódiba passzol a Lidl

A digitális világból a valódiba passzol a Lidl

LIDL Fan Cup: soha nem látott európai közösségi média kampány a foci világbajnokságra hangolódáshoz
A Lidl egyedülálló, a virtuális és valódi teret összekötő Lidl Fan Cup nevű alkalmazásával már 10 nappal a FIFA Labdarúgó-világbajnokság előtt elkezdődött a fociünnep. A több mint 10 millió Lidl Facebook rajongó és a sport szerelmesei számára már június 2-án megkezdődtek az izgalmak, amikor is 23 európai ország játékosai kezdték meg a versenyt, hogy a legjobbak közé kerüljenek: https://apps.facebook.com/lidl-fan-cup/.

A forradalmi kampány különlegessége, hogy minden virtuális tizenegyes rúgás egy valós csocsó asztalon valósul meg. Az offline meccsek a frankfurti Lidl Fan Cup Arénában játszódnak, a kifejezetten a verseny céljára készült, egyedi megjelenésű asztalokon, azonban minden meccset az interneten keresztül irányítanak és mindez valós időben történik. Az esemény kapcsán épített 1500 négyzetméteres stadionban 50 asztal található, melyek mindegyikén 2 meccs játszható egy időben.

302 kamera gondoskodik arról, hogy a meccs minden lépését rögzítse, így a játékosok visszanézhetik azt, és értékelhetik teljesítményüket a mérkőzés után. Mindez az átlagos online játékokkal szemben olyan élményt nyújt a résztvevőknek, mintha egy nemzetközi bajnokság részesei lennének.

Több játékost összekötő élmények, versengés, játék és nemzetköziség – ezek a Lidl Fan Cup sarokkövei. A kampány a digitális és a valós világ tökéletes összekapcsolására épül.

A Lidl az MRM/McCANN vezető közösségi média ügynökséggel közösen fejlesztette ki a Fan Cup alkalmazást, aki nem csak a koncepció megalkotásában vett részt, hanem felelős a technikai fejlesztésért és a megvalósításért is. Az ügynökség kreatív csapata több mint másfél évet töltött az internet irányította csocsóasztal prototípusának kifejlesztésével. Az egyedülálló fejlesztés 56 ember több mint 5000 munkaórájának eredménye, a programkód mintegy 100 000 karakterből áll, a telepítés során pedig több mint 10 000 méter vezetéket használtak fel és 480 egyedi csocsóbábut készítettek. Az Európa-szerte futó kampány május 23-án indult a fejlesztők és Fabio Grosso olasz válogatott labdarúgó mérkőzésével.

A LIDL Fan Cup-pal a Lidl a Facebook-on keresztül olyan közösségi média-élményt teremtett, amely egy magasabb szintre helyezi a közösségi média alkalmazásokat.

A Lidl 10 millió felhasználót is meghaladó Facebook közösségével Európában vezető, világviszonylatban pedig második helyen áll az élelmiszerkereskedelmi láncok között. A LIDL Fan Cup online a Facebookon-on, offline pedig a frankfurti LIDL Fan Cup Arénában játszható 2014. június 2. és július 13 között. A győztes ország kihirdetésére július 1-jén kerül sor.

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

Üdv a pénzügy világában!
Az iskolás évek alatt sokan abszolút távol érezzük magunktól a matematikával összefüggő tantárgyakat, aztán a felnőtt életünkben mégis pénzügyekkel, s…

Facebook

Időjárás

Karikatúra

furesz

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hogy hívják a mexikói rigót?
– ???
– Rodrigó!

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp